ساماندهی برنامه های ستاد بازسازی عتبات عالیات در ۱۴ محور

نامجو گفت: برنامه های ستاد بازسازی عتبات عالیات در۱۴ محور و ۱۵۰ برنامه کاربردی ساماندهی شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، مجید نامجو، امروز (1 آذر) در مراسم تکریم و معارفه رئیس جدید ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان مرکزی گفت: تلاش ها و خدمات گسترده ای در دوره های قبل و توسط مدیریت قبلی انجام شده که جای تقدیر و تشکر دارد.

 

جانشین ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات کشور با اشاره به اینکه استان مرکزی جایگاه ویژه‌ای در امر توسعه و بازسازی اعتاب مقدسه دارد، افزود: امیدواریم در دوره مدیریتی جدید نیز این جایگاه حفظ و تقویت شود.

 

وی اخلاص را رمز موفقیت در فعالیت‌های دینی و به ویژه فعالیت‌های مرتبط با فرهنگ عاشورا و گفتمان حسینی دانست و خاطر نشان کرد: خدمت در ستادهای توسعه و بازسازی اعتاب مقدسه، فرصت مغتنم و سعادتی است که نصیب خادمان حسینی شده است و امیدواریم بتوانیم حداکثر بهره‌گیری معنوی را از این فرصت مغتنم داشته باشیم.

 

این مقام مسئول برنامه محوری را رویکرد جدید ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات دانست و ادامه داد: فعالیت‌های این ستاد در ۱۴ محور و ۱۵۰ برنامه کاربردی ساماندهی شده است.

 

معاون فرهنگی و جذب مشارکت‌های مردمی ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات کشور نیز در این مراسم گفت: شبکه‌سازی و تقویت ارتباط با اقشار مختلف مردم به عنوان محور اصلی فعاليت‌هاي فرهنگی این ستاد است.

 

افضلی با تاکید بر اینکه تمامی فعالیت‌های ستاد، مردم محور  و مردم پایه است، ادامه داد: در سال جاری ۹۰۰ نفر از خادمان فعال در ستادهای استانی از پروژه‌های اجرا شده و در حال اجرای ستاد در اعتاب مقدسه بازدید خواهند کرد و این رقم در سال آینده به دو برابر افزایش می‌یابد.

 

گفتنی است در این مراسم رحیم غلامی به عنوان رئیس جدید ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان مرکزی معرفی شد و از زحمات و خدمات مهندس مهدی زندیه وکیلی رئیس پیشین و مظفر صفریان جانشین این ستاد تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 1234523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha