استفاده از ظرفیت موکب ها برای خدمت رسانی  در عرصه های مختلف ضروری است

غلامی گفت: استفاده از ظرفیت‌های بی بدیل موکب‌ها در خدمات‌رسانی به مردم در عرصه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی و حفظ و تقویت آرمان‌هاي انقلاب اسلامی ضروری است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی ، رحیم غلامی امروز (1 آذر) در مراسمی که به منظور معرفی ایشان به عنوان رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مرکزی با حضور نامجو جانشین ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات کشور، برگزار شد، گفت: خدمت در ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات و ترویج فرهنگ اهل بیت(ع) افتخاری معنوی برای ما است که باید قدر دان آن باشیم.

 

رئیس جدید ستاد توسعه بازسازی عتبات عالیات استان مرکزی با اشاره به این که زیارت کربلا از آرزوهای شهدا بود، خاطرنشان کرد: با همت سردار دلها شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی مسیر درخشان توسعه و بازسازی اعتاب مقدسه پیش روی مردم ولایتمدار ایران اسلامی گشوده شده است و همه باید قدردان این فرصت به عنوان یک توفیق الهی باشیم.

 

وی بر استفاده از ظرفیت‌های بی بدیل موکب‌ها در خدمات‌رسانی به مردم در عرصه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی و حفظ و تقویت آرمان‌هاي انقلاب اسلامی تاکید کرد و ادامه داد: تقویت وحدت و انسجام اجتماعی به عنوان یکی از رویکردهای مهم ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان مرکزی مورد توجه بیشتری قرار می‌گیرد.

 

در ادامه جانشین ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان مرکزی به ارائه گزارشی از عملکرد این ستاد طی دوسال گذشته پرداخت و گفت: این ستاد طی دوسال گذشته رتبه هفتم کشور در جذب نذورات مردمی به امر مقدس توسعه و بازسازی اعتاب مقدسه را از آن خود کرده است.

 

مظفر صفریان افزود: در ۸ ماهانه منتهی به پایان آبانماه امسال نیز مردم استان مرکزی بالغ بر دو میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان به این نذر کرده‌اند  و پروژه ستون‌های سنگی صحن عقیله بنی هاشم در حرم اباعبدالله  الحسین(ع) و نیم ضریح دوم سرداب مقدس امام زمان (عج) در سامرا در حال پیگیری و انجام است‌.

 

وی همچنین از فعالیت ۷۴ موکب استان مرکزی در داخل کشور و اعتاب مقدسه در ایام برگزاری آیین پیاده‌روی  اربعین حسینی خبر داد و با تقدیر از نقش آفرینی همه موکبداران و خادمان حسینی در این آیین عبادی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی، گفت: بر پایه بررسی‌ها و گزارش‌های موجود، عملکرد استان مرکزی در این عرصه مهم نیز مطلوب ارزیابی شده است.

 

گفتنی است مسئولان ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات در سفر یک روزه خود به استان مرکزی در دیدارهای جداگانه‌ای با آیت‌الله  دری نجف‌آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک و آقای مخلص الائمه  استاندار مرکزی، در خصوص توسعه فعالیت‌های این ستاد در این استان به تبادل نظر پرداختند.

کد خبر 1234525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha