۸۰ درصد پروژه‌های مدرسه‌سازی در خوزستان با کمک خیران انجام می‌شود

صالح‌پور، با بیان اینکه ۸۰ درصد پروژه‌های مدرسه‌سازی در خوزستان با کمک خیران انجام می‌شود گفت: تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام از مهم‌ترین برنامه‌های اداره نوسازی مدارس خوزستان است به همین دلیل تلاش داشتیم تا خیران را در تکمیل پروژه‌های آموزشی هدایت کنیم.

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، زیبا صالح‌پور، در نشست مجمع خیران مدرسه‌ساز خوزستان، با اشاره به اینکه خیران مدرسه‌ساز استان در کشور سرآمد هستند، اظهار کرد: ۸۰ درصد پروژه‌های مدرسه‌سازی در خوزستان با کمک خیران انجام می‌گیرد.

 

رئیس مجمع خیران مدرسه‌ساز خوزستان، با بیان اینکه هفته‌ای به طور متوسط ۲ خیر در خوزستان برای کمک در امر ساخت و یا تجهیز مدرسه اعلام آمادگی می‌کنند، افزود: تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام از مهم‌ترین برنامه‌های اداره نوسازی مدارس خوزستان است به همین دلیل تلاش داشتیم تا خیران را در تکمیل پروژه‌های آموزشی هدایت کنیم.

 

وی اضافه کرد: اولویت دیگر توسعه هنرستان‌ها و مدارس استثنایی بوده که در این مسیر نیز عملکرد خوبی را در خوزستان شاهد هستیم و بیش از ۱۰ مدرسه استثنایی در چند سال اخیر با کمک خیران ساخته شده است.

 

صالح‌پور، با اشاره به اینکه سه شهر بهبهان، دزفول و ماهشهر در کمک خیران در ساخت مدرسه پیشتاز هستند ابراز کرد: ۱۵ آذر امسال جشنواره خیران مدرسه‌ساز اهواز و ۲۲ آذر نیز جشنواره خیران مدرسه‌ساز خوزستان برگزار می‌شود.

 

وی با بیان اینکه این‌جشنواره‌ها برای تکریم خیران انجام می‌شود و زمینه‌ساز حضور خیران جدید است تصریح کرد: جشنواره دیگر مربوط به خوزستانی‌های مقیم تهران است که در آن از این افراد برای کمک در امر مدرسه‌سازی دعوت می‌شود.

 

محمد سعیدی پور، نیز با اشاره به اینکه خیران‌مدرسه ساز خوزستان در کشور زبانزد هستند، عنوان کرد: برای جذب خیران نیاز به اعتمادسازی است از این رو باید به نسبت کمکی که خیر انجام می‌دهد و انتظاراتی که از دولت دارند، پروژه‌های مدرسه‌سازی را انجام داد. 

 

سرپرست اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان، یاد آور شد: با کوتاه کردن عمر پروژه و کاهش هزینه‌ها می‌توان اعتمادسازی را برای خیران ایجاد کرد تا خیران برای حمایت از مدرسه‌سازی رغبت داشته باشند.

 

کد خبر 1236159

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha