پنج کردستانی به مرحله فینال مسابقات سراسری قرآن کریم راه یافتند

حجت‌الاسلام کاروند گفت: پنج نفر از فعالان قرآنی کردستان به مرحله فینال چهل‌و‌پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در رشته تفسیر راه یافتند.

حجت‌الاسلام محمد کاروند، در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان، گفت: پنج نفر از فعالان قرآنی استان کردستان در رشته تفسیر به مرحله فینال چهل‌و و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن راه‌یافتند.

 

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان افزود: مجید فلکی روح، فرزام بهمنی، سلیمان مؤمن‌زاده، فرزاداحمدی و مائده گلباغی از استان کردستان مجوز شرکت در مرحله فینال مسابقات سراسری قرآن را دریافتند.

 

وی با اشاره به برگزاری مرحله فینال چهل‌و‌پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن در شهر قم بیان کرد: این دوره از رقابت‌های قرآنی به مدت سه روز از سوم تا پنجم دی‌ماه در استان قم برگزار خواهد شد.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان با اشاره به اینکه تمام برگزیدگان کردستانی رشته تفسیر اهل سنت بوده‌اند، عنوان کرد: منبع آزمون اهل سنت در مرحله فینال سوره‌های «شعرا»، «نمل» و «قصص» از کتاب «صفوة التفاسير» بوده است.

 

 

حجت‌الاسلام کاروند به نحوه برگزاری آزمون اشاره کرد و یادآور شد: سؤالات آزمون سوره تفسیر در مرحله فینال ۵۰ سؤال بوده که پنج سؤال آن به صورت تشریحی می‌باشد و در پایان از شرکت‌کنندگان دو سؤال شفاهی نیز پرسیده می‌شود.

 

 

گفتنی است؛ کویستان صیدی، از شهرستان دهگلان در چهل‌‌و‌چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن رشته تفسیر قرآن حائز رتبه برتر کشوری شد.

کد خبر 1236692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha