انعکاس روایت های صحیح نیازمند همکاری همه فعالان مجازی و رسانه ای است

رضایی گفت: نیازمند باز روایت جدید از سندها و رویدادهایی هستیم که در گوشه گوشه ایران اسلامی و استان خراسان جنوبی بسیار اتفاق افتاده است و انعکاس اخبار امیدبخش و روایت های صحیح نیز همکاری همه فعالان مجازی و رسانه ای را می طلبد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، سجاد رضایی امروز پنج شنبه (۱۰ آذر) در آیین تجلیل از رسانه‌ها و خبرنگاران برتر در پوشش اخبار اجلاسیه ملی جهادگران و رونمایی از پوستر چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر خراسان‌ جنوبی اظهار کرد: در شهریورماه امسال رویداد ملی جهادگران در استان برگزار شد که انعکاس خوبی را در عرصه رسانه های استان داشتیم.

 

مسئول بسیج رسانه خراسان جنوبی در ادامه گفت: روایت حضور و حرکت جهادی رهبر معظم انقلاب در زلزله سال ۱۳۴۷ فردوس به عنوان نمونه و الگویی از حضور مردمی و دغدغه مند و دلسوزانه در بین مردم است که هنوز بسیار جای کار دارد و متاسفانه روایت هایی از این دست در بطن انقلاب اسلامی بسیار است اما چون این ها را در بین مردم به ویژه نوجوانان و جوانان روایت درستی نکردیم موجب شده که در بستر فضای مجازی و رسانه تعدادی قلیل با روایت سازی های نادرست حرف ها و برچسب هایی را بزنند که در بین جوانان و نوجوانان سبب تداعی نادرست شود.

 

وی تأکید کرد: نیازمند باز روایت جدید از سندها و رویدادهایی هستیم که در گوشه گوشه ایران اسلامی و استان خراسان جنوبی بسیار اتفاق افتاده است و انعکاس اخبار امیدبخش و روایت های صحیح نیز همکاری همه فعالان مجازی و رسانه ای را می طلبد.

 

رضایی با بیان اینکه جشنواره رسانه ای ابوذر تبدیل به جشنواره الگویی در سطح کشور ویژه فعالان رسانه ای شده است، گفت: این جشنواره چند سال است که برگزار می شود و سال قبل آثار فعالان رسانه ای جمع آوری و داوری شده است که بنا به دلایلی مراسم تقدیر و تجلیل از برترین ها متاسفانه برگزار نشد که امروز این مهم انجام خواهد شد.

 

مسئول بسیج رسانه خراسان جنوبی بیان کرد: چهارمین جشنواره رسانه ای ابوذر در سال ۱۴۰۱ هم برگزار خواهد شد که آثار برگزیده برای جشنواره کشوری در دهه فجر ارسال می شود.

 

گفتنی است، سال ۱۳۴۷ زلزله مخرب نهم و دهم شهریور ماه در دشت بیاض و شهر فردوس باعث کشته و زخمی شدن تعداد زیادی از هموطنان شد و سیزدهم شهریور مقام معظم رهبری به همراه جمعی از طلاب مشهد به کمک مردم آسیب‌دیده منطقه شتافتند و کمک‌رسانی به مردم زلزله‌زده فردوس و حومه تا حدود دو ماه بعد از آن حادثه توسط ایشان و روحانیت و گروه‌های مردمی ادامه داشت.

 

با هدف تبیین و ارائه الگوی تراز مدیریت جهادی، رویداد ملی «جهاد مقدس» از اول تا سیزدهم شهریور ماه سال جاری با محوریت خدمت‌رسانی به مردم شهرستان فردوس و مناطق اطراف آن برگزار شد.

 

 

کد خبر 1236779

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha