پایگاه بسیج کوهستانی عظیمیه بستری برای تبیین ارزش ها و باورهای دینی است

پاشا با اشاره به اهمیت فراهم ساختن شرایط و بستر مناسب فرهنگی برای جوانان و نوجوانان گفت: افتتاح پایگاه بسیج کوهستانی در بام عظیمینه کرج فرصتی برای تبیین ارزش ها و باورهای دینی جوانان است.

خبرگزاری شبستان - البرز: منطقه کوهستانی بام شهر کرج که معروف به بام عظیمیه است همواره یکی از مکان ها و جاذبه های گردشگری و کوهنوردی برای نوجوانان و جوانان است.

 

اینکه جوانان و نوجوانان در محیط و بستری سالم، پویا، فرهنگی بتوانند اوقاف فراغت خویش را بگذرانند یکی از مهم ترین دغدغه های متولیان فرهنگی است، از این رو به مناسبت هفته بسیج شاهد افتتاح پایگاه بسیج کوهستانی شهید محمود زارع در این منطقه بودیم. 

 

کوروش پاشا در این رابطه به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: بسترسازی یک محیط امن و سالم برای نوجوانان و جوانان یکی از اهداف اصلی افتتاح پایگاه مقاومت بسیج کوهستانی شهید محمود زارع است.

 

فرمانده پایگاه بسیج کوهستانی شهید محمود زارع افزود: یکی از کارهای موثر در منطقه کوهستانی عظیمیه، برپایی مقبره نورالشهداء و هیت رزمندگان است که همین امر نیز در جریان سازی فرهنگی ویژه نوجوانان و جوانان اهمیت دارد.

 

 

وی ادامه داد: پایگاه مقاومت بسیج کوهستانی شهید محمود زارع با حضور فرمانده سپاه امام حسین مجتبی(ع)، استان البرز، حجت الاسلام ترکاشوند، مسئول دفتر نمایندگی رهبرمعظم انقلاب، فرمانده سپاه ناحیه امام حسین(ع) و جمعی دیگر از متولیان فرهنگی استان به مناسبت هفته بسیج افتتاح شد. 

 

فرمانده پایگاه بسیج کوهستانی شهید محمود زارع خاطرنشان کرد: بام کرج همواره به صورت روزانه به ویژه در ایام تعطیل، میزبان خیل جمعیتی از نوجوانان و جوانانی است که با هدف ورزش کوهنوردی به این منطقه می آیند و وجود این پایگاه می تواند فرصتی برای بسترسازی جریان فرهنگی دینی تلقی شود. 

 

 

کد خبر 1237090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha