دشمن با استفاده از ابزار فضای مجازی برای کمرنگ شدن ارزش های اسلامی تلاش می کند

حجت الاسلام حافظی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، گفت: دشمن با استفاده از فضای مجازی سعی بر این داشت که جوانان و مردم کشور را به سمت براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ترغیب کند.

حجت الاسلام صمد حافظی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: در کشور ایران ۱۶ هزار شهید دانش آموز و ۵هزار شهید معلم داریم که در کشور ما هر شهید یک جبهه فرهنگی است.

 

امام جمعه چگنی با اشاره به توطئه های اخیر دشمنان، افزود: دشمن با استفاده از ابزار فضای مجازی به دنبال براندازی نظام اسلامی بود.

 

وی ادامه داد: اغتشاشات اخیر که نزدیک دو ماه رخ داده است و دشمن با استفاده از فضای مجازی سعی بر این داشت که جوانان و مردم کشور را به سمت براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی  ترغیب کند.

 

حجت الاسلام حافظی خاطرنشان کرد: به حمد الله باتلاش نیروهای انقلابی دشمن ناکام ماند و به لطف خدا حکمرانی و حاکمیت انقلاب، در فضای مجازی است.

 

وی با بیان اینکه فضای مجازی در همه ابعاد زندگی انسان نفوذ کرده است، گفت:دشمنان از طریق فضای مجازی هرروز سناریوهای کوچک را کنار هم قرار می‌دهند تا ارزش‌های انقلاب اسلامی به‌مرور کمرنگ شود و بتوانند هویت مردم را تغییر دهند.

 

امام جمعه چگنی با اشاره به اینکه بصیرت افزایی راه مقابله با توطئه های دشمنان است، خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی‌ای که در حوزه جنگ نرم انجام داده‌ایم استراتژی دشمن بر ما اثر نمی‌کند و چشم‌انداز ما در این عرصه همانند دیگر عرصه‌ها روشن است

 

حجت الاسلام و المسلمین حافظی افزود:قبل از انقلاب سه حزب نهضت آمریکایی،توده کمونیست و اسرائیلی وجود داشت که هدفشان از بین بردن کشورهایی از جمله ایران ، چین و... است که از اَبر قدرت بودن کشورهایی که در حال پیشرفت و توسعه هستند می ترسند و به دنبال نابودی می باشند و نمی توانند دست به هیچ کاری بزنند اما در کشور عزیزِ ما می طلبد افرادی که از جنس انقلاب هستند، چه شخصِ بنده نوعی و همه برادران و خواهران بزرگوار در مجالس و سخنرانی ها شرکت کنند.

کد خبر 1237329

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha