ماهانه ۱۰۰ بسته غذایی در بین اقشار نیازمند زنجانی توزیع می شود

حسینی با اشاره به اینکه با مشارکت خیرین و نیکوکاران در بخش های مختلف به اقشار نیازمند خدمت ارائه می شود، گفت: هر ماه ۱۰۰ بسته حمایتی بین نیازمندان توزیع می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، سید رضا حسینی در دیدار با مدیرکل کمیته امداد استان زنجان افزود: ۷۰ بسته تحصیلی در آستانه بازگشایی مدارس توسط این مرکز تهیه و بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع شد و برای کمک به امر ازدواج جوانان نیز ۴ سری جهیزیه تهیه و به نوعروسان نیازمند اهداء شد.

 

رئیس هیأت عامل مرکز نیکوکاری بقیه الله الاعظم(عج) با اشاره به اینکه با مشارکت خیرین و نیکوکاران در بخش های مختلف به اقشار نیازمند خدمت ارائه می شود، گفت: هر ماه ۱۰۰ بسته حمایتی بین نیازمندان توزیع می‌شود.

 

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان نیز با اشاره به اینکه استان زنجان رتبه برتر کشوری را در میانگین سرانه دریافتی ماهیانه ایتام از محل کمک حامیان دارد، گفت: ۱۷۹ مرکز نیکوکاری در استان زنجان فعالیت می کند.

 

روح اله صالحی گفت: با همراهی مناسب خیرین و مشارکت مطلوب حامیان نیک اندیش زنجانی، استان زنجان رتبه برتر کشوری را در میانگین سرانه دریافتی ماهیانه  ایتام از محل کمک حامیان دارد.

 

وی با بیان اینکه مزیت اصلی مراکز نیکوکاری در مردمی بودن این مراکز است و توسط خود مردم مدیریت و خدمت‌رسانی می‌کند، افزود: کمک‎ به اقشار نیازمند از طریق این مراکز نقش بسزایی در ارتقاء سرمایه‌های اجتماعی و کارکردهای نظام دارد.

 

صالحی اضافه کرد: ورود مراکز نیکوکاری به حوزه توانمندسازی اقشار نیازمند می‌تواند در سرعت‌بخشی به برنامه‌های هدف‌گذاری شده راهگشا و تسهیل گر باشد.

کد خبر 1238371

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha