رسانه و فضای مجازی بستری برای نفوذ تفکرات و فرهنگ استکبار به کشور است

گیل چالانی سواد رسانه ای در مقابله با جنگ ترکیبی دشمن را موثر دانست و گفت: رسانه و فضای مجازی بستری برای نفوذ تفکرات و فرهنگ استکبار به کشور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، حامد گیل چالانی امروز(جمعه، 18آذر) در همایش نقش بسیج در پدافند غیرعامل که در سالن اجتماعات شهید خیرخواه فرمانداری ماسال اظهار کرد:  توجه ویژه به بسیج و ترویج فرهنگ بسیجی ضروری است.

 

فرماندار ماسال با اشاره بر بهره مندی دستگاه‌های اجرایی از ظرفیت‌های فراوان  بسیج؛ بر لزوم توجه ویژه به بسیج و ترویج فرهنگ بسیج برای رسیدن به اهداف والای انقلاب اسلامی تاکید کرد و افزود: اغتشاشات در کشور از نقشه های شوم دشمنان و معاندین بوده است.

 

وی گفت: این اغتشاشات که از تحرکات معاندانه برخی از خود فروختگان نشات گرفته بود با حضور میدانی و همیشه در صحنه مردم نقشه های آنها نقش برآب شد.

 

گیل چالانی، سواد رسانه ای در مقابله با جنگ ترکیبی دشمن را موثر دانست و تصریح کرد: رسانه و فضای مجازی بستری برای نفوذ تفکرات و فرهنگ استکبار به کشور است.

 

فرماندار ماسال بیان کرد: یکی از مهمترین و اساسی ترین راههای مقابله با انواع جنگ های دشمن، تجهیز به مسئله پدافند عامل و غیر عامل است.

 

وی بر لزوم نظارت بر ساخت و سازهای شهرستان و ضرورت بررسی و رفع مشکلات در حوزه کشاورزی و منابع طبیعی در راستای پدافندغیرعامل تاکید کرد و افزود: یکی از اقدامات اصلی در پدافند غیرعامل شناسایی مشکلات است.

 

گیل چالانی با اشاره به بیوتروریسم گفت: با نفوذ به نوع ذائقه غذایی و یا آرایشی بهداشتی و .‌‌... این موارد قطعا به بیوتروریسم ختم می‌شود و تاثیر بر ژنتیک افردا خواهد داشت.

 

فرماندار ماسال خاطرنشان کرد: در گذشته اقدامات بیوترورسیم به طور مسلحانه بوده و امروزه به طور غیر مسلحانه با اقدامات آزمایشگاهی جامعه را تحت شعاع قرار می‌دهند.

کد خبر 1238513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha