پرداخت ۱۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغال زایی در سال جاری

زارع با اشاره به پرداخت تسهیلات بانکی برای اشتغال مددجویان و دهک های پایین جامعه گفت: ۱۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغال زایی امسال در استان اصفهان پرداخت شده است.

«کریم زارع» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان با اشاره به اشتغالزایی و حمایت از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و دهک های پایین جامعه اظهارداشت: یکی از ظرفیت های توانمندسازی جامعه مددجویی نهادهای حمایتی پرداخت تسهیلات بانکی قرض الحسنه بلند مدت است.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان افزود: این تسهیلات علاوه بر اینکه فرصت های اشتغال جامعه را افزایش می دهد مانع از وابستگی اقشار آسیب پذیر به نهادهای حمایتی شده و منجر به رفع چالش های اجتماعی و بازتوانی آنان خواهد شد.

 

وی ادامه داد: آموزش و ارائه مشاوره به مددجویان کمیته امداد برای توانمندسازی افراد جز مهمترین ماموریت های کمیته امداد در حوزه اشتغال است که به صورت دوره ای و سالانه برای افراد دارایی توانایی و علاقه در هر بخش انجام می گیرد.

به گفته زارع بسیاری از نهادهای حمایتی از جمله جهاد کشاورزی و فنی و حرفه ای در این حوزه با کمیته امداد همراه بوده و ما در رسیدن به اهداف کمک کرده اند.

 

وی با بیان اینکه امسال علاوه بر پرداخت تسهیلات بانکی اشتغال زایی مددجویان، پرداخت وام به دهک های پایین هم به کمیته امداد واگذار شده، تصریح کرد: 10 هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغال زایی امسال در استان اصفهان پرداخت شده است.

 

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان فرصت آفرینی بالغ بر 103 هزار طرح اشتغال زایی را برآیند چنین حمایت های دولتی طی سال های گذشته تاکنون بیان کرد و اذعان داشت: افزون بر 11 هزار نفر از تسهیلات بانکی امسال بهره برده اند.

وی آموزش 16 هزار مددجوی استان اصفهان را از جمله اقدامات صورت گرفته برای اشتغال آفرینی بیان کرد و گفت: زمینه اشتغال این افراد با همکاری مشاوره های اشتغال و کارآفرینان فراهم شده است.

کد خبر 1239270

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha