امنیت مهمترین مسئله امروز کشور است

آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به اینکه مسئله مهم امروز کشور امنیت است، گفت: برای هر فرد و ملتی امنیت مهم ترین مسئله می‌۲باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، آیت الله دری نجف آبادی امروز (22 آذر) در درس خارج از فقه، ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت زهرای مرضیه گفت: الگو گیری از سیره و منش این بانوی بزرگ اسلام امری ضروری است چرا که ایشان درس وفاداری، ایمان، ایثار، ولایتمداری و ولایتپذیری را به همگان می آموزند.

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک، افزود: کشور ما کشور امام حسین (ع) و کشور امام زمان (عج) است و همه باید از آن حراست و پاسداری کرده و دست دشمنان را از آن کوتاه کنیم.

 

وی با اشاره به مشکلات و مسایل پیش رو بیان کرد: مشکلات و مسایل همیشه وجود دارد ولی می توان آن را با تلاش و کوشش و جهاد همه جانبه حل کرد و در راستای پیشرفت و سعادت ایران اسلامی گام های بلندی برداشت.

 

این مقام مسئول با بیان اینکه کشور در شرایط خاصی قرار دارد، ادامه داد: دشمنان برای تجزیه و نابودی ایران نقشه های فراوانی کشیده اند و این توطئه ها از ابتدای انقلاب بوده و همواره ادامه دارد.

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک اظهار کرد: همه ما باید هوشیار و آگاه باشیم و با هوشیاری توطئه های دشمنان را خنثی کنیم.

 

آیت الله دری نجف آبادی در ادامه با اشاره به اینکه همه باید وقت شناسی و زمان شناسی را در اولویت کارهای خود قرار دهیم، بیان کرد: دشمن ما بسیار بی هویت است و به این بی هویتی خود می‌بالد ولی ما باید آگاه باشیم و به موقع توطئه های آنها را شناسایی و با اطلاع رسانی و آگاهی بخشی توطئه های آنها را نقش بر آب کنیم.

 

وی همچنین اضافه کرد: برخی افراد خارج نشین به اسم ایرانی بودن با کمک برخی دولت ها علیه ملت ما توطئه می‌کنند که ان شالله با کمک خداوند تمام توطئه های آنها نقش برآب می‌شود.

 

این مقام ارشد استان با تاکید بر اینکه مسئله مهم امروز کشور امنیت است که برای هر فرد و ملتی امنیت مهم ترین مسئله میباشد، ادامه داد:بدون امنیت سنگ روی سنگ قرار نمی‌گیرد؛ همه ما باید هوشیار باشیم و برای این امنیت تلاش کنیم.

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک با بیان اینکه امنیت برای کسانی است که مورد ظلم قرار می‌گیرند نه برای کسانی که ظلم می‌کنند، گفت: امنیت باید همراه با اخلاق باشد، این امنیت سبب سعادت و پویایی جامعه می شود.

 

ایشان در ادامه با اشاره به سوره نحل گفت: خداوند فرموده شفا در سه نوشیدنی است که شامل آب، شیر و عسل می‌شود که هر کدام از آنها با عظمتی خاص آفریده شده است.

 

آیت الله دری اضافه کرد:همه این ها درس عبرت است درس حکمت و عظمت خداوند است، همه این موارد نشان دهنده یک حکومت بزرگی است که خداوند آفریده است.

کد خبر 1239395

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha