اولین همایش طرح و برنامه و بودجه و امورمالی نیروی پدافند هوایی ارتش برگزار شد

اولین همایش طرح و برنامه و بودجه و امورمالی نیروی پدافند هوایی ارتش با حضور فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی ارتش، اولین همایش طرح و برنامه و بودجه و امورمالی نیروی پدافند هوایی ارتش با حضورامیر سرتیپ علیرضا صباحی‍فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، امیر سرتیپ مسعود مقدس معاون طرح و برنامه و بودجه ارتش و دیگر فرماندهان و مسئولان با هدف تببین چشم‍اندازها و بازآموزی کارکنان  در سالن شهید مطهری ستاد این نیرو برگزار شد.

 

امیر سرتیپ مقدس در این همایش به تبیین اقدامات انجام شده برابر اوامر فرمانده کل ارتش در زمینه برنامه و بودجه و چشم اندازهای پیشِ رو پرداخت.

 

سرهنگ داود محمدی جانشین معاونت طرح و برنامه و بودجه نیروی پدافند هوایی نیز در این همایش طی سخنانی، نوع نگاه مدیران به مسولین مالی سازمان را در ارتقای سازمان با اهمیت دانست و گفت: مدیران مالی سازمان وظیفه هدایت مالی و تخصیص منابع به صورت کارآمد و اثر بخش به بدنه سازمان را بر عهده دارند. وظیفه بخش مالی در سازمان مانند خون در رساندن اکسیژن و مواد مغذی به سلول های بدن است.

 

جانشین معاونت طرح و برنامه و بودجه نیروی پدافند هوایی ادامه داد: هر سازمانی که در آن جایگاه مدیران مالی به خوبی شناخته و درک شده، رشد کرده و به جایگاه مطلوب دست یافته است.اگر در رأس سازمان این شناخت بوجود بیاید چالش های مالی مرتفع می شود؛ بحمد الله در نیروی پدافند هوایی این نگاه از سوی فرماندهان وجود دارد.

 

بنابر این گزارش، در پایان این همایش از حسابداران نمونه و واحد های مالی نمونه در یگان های پدافند هوایی که دارای صورت های مالی شفاف بوده یا در زمینه عواید زایی اقدامات موثر به عمل آورده بودند تقدیر شدند

کد خبر 1239653

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha