لزوم پیگیری و تسریع در اتمام پروژه های نیمه تمام

صفوی با تاکید بر لزوم پیگیری و تسریع در اتمام پروژه های نیمه تمام در راستای توسعه و عمران و آبادانی شهرستان گفتش: با بهره بردای از پروژه های عمرانی می توانیم گام موثری در توسعه شهرستان برداریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، سیدنادر صفوی امروز(چهارشنبه، 23آذر) در جلسه هماهنگی و پیگیری پروژه های عمرانی و خدماتی شهرستان رضوانشهر با محوریت پیشرفت فیزیکی پروژه ها، طرح های نیمه تمام و در دست اقدام که در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد اظهار کرد: شیرینی خدمات دولت سیزدهم برای مردم؛ با کار جهادی و خدمت بی وقفه مدیران شهرستانی همراه است.

 

فرماندار رضوانشهر با تاکید بر لزوم پیگیری و تسریع در اتمام پروژه های نیمه تمام در راستای توسعه و عمران و آبادانی شهرستان افزود: با بهره بردای از پروژه های عمرانی می توانیم گام موثری در توسعه شهرستان برداریم.

 

وی بر حضور مستمر مدیران در میان مردم و تلاش شبانه روزی در جهت پیگیری مشکلات آنان تاکید کرد و گفت: مدیران نسبت به تشریح عملکرد و خدمات دولت مردمی در شهرستان برای مردم اهتمام جدی داشته باشند.

 

صفوی همچنین بر تلاش مضاعف مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان برای اتمام و تکمیل پروژه ها و طرح های عمرانی به منظور بهره برداری در ایام الله دهه مبارک فجر نیز تاکید کرد.

 

کد خبر 1239809

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha