کسب رتبه برتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل در استان اصفهان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان از رئیس و کارکنان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل بعنوان اداره برتر طبق ارزیابی عملکرد با شاخص های تخصصی نه گانه در بین شهرستان های استان اصفهان قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان از رئیس و کارکنان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل بعنوان اداره برتر طبق ارزیابی عملکرد با شاخص های تخصصی نه گانه در بین شهرستان های استان اصفهان قدردانی کرد.    

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل در این زمینه اظهار داشت: کسب موفقیت آمیز این اداره در ارزیابی انجام شده در سطح استان به عنوان رتبه اول، با یاری خداوند متعال و حمایت مسئولین بالادستی در اداره کل و مسئولین شهرستانی و از همه مهم تر همت و تلاش چشمگیر و شبانه روزی کارشناسان اداره و همراهی اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه شهرستان آران و بیدگل بوده است.

 

سعید ضابطی افزود: حفظ رتبه اول این اداره را از کسب رتبه مهم تر برشمرد و اذعان داشت، همکاران این اداره با تمام توان در حفظ این موفقیت کما فی السابق تلاش خواهند کرد.

 

وی افزود: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل با ۸ نفر نیرو در حوزه های مختلف فرهنگی و هنری در راستای سیاستهای کلی نظام و دولت سیزدهم در خدمت مردم شهید پرور شهرستان  آران و بیدگل است.

کد خبر 1239999

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha