یلدای فاطمی با هدف دستگیری از محرومان برگزار شد

حیدرزاده از توزیع ۳۰ بسته یلدایی میوه به محرومان خبر داد و گفت: در زندگي ائمه اطهار(ع)، توجه به گره گشايي و دست گيري از محرومان زیاد به چشم مي آيد.

مجید حیدرزاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان با بیان اینکه با همت خیرین و گروه جهادی شهید روزبهان تعداد ۳۰ بسته شب یلدایی میوه شامل کیوی، سیب، نارنگی، پرتقال و هندوانه به دست افراد نیازمند محله رسید اظهار کرد: در زندگي اهل بیت(ع)، توجه به اصل اخلاقي گره گشايي و دست گيري از محرومان زیاد به چشم مي آيد.

 

مسئول کانون حضرت بقیه الله الاعظم(عج) با استناد به فرمایش رسول مکرم اسلام(ص) که فرمودند «نيازمندان را دوست بداريد و با آنان هم نشين شويد و به ياري شان بشتابيد» گفت: تقسیم شادی ها و کمک و توجه به محرومان در دین اسلام بسیار سفارش شده و مورد تاکید فراوان است.

 

وی با بیان اینکه تمامی برنامه های مسجد اهم از کانون، پایگاه، هیات امنا و کانون قرآن با نام هیات فرهنگی مذهبی ارائه می شود، ادامه داد: در اصل، هیات فرهنگی مسجد متشکل از همه ارکان مسجد است که امیدواریم خداوند به شایستگی از بانیانش قبول کند.


 
حیدر زاده در ادامه با اشاره به مراسم عزاداری دهه دوم فاطمیه بر ترویج سبک و سیره حضرت زهرا(س)، توجه به نقش مادری، تبیین جایگاه زن در اسلام و زن در تراز انقلاب اسلامی، اهمیت جایگاه جهاد تبیین و جوانی جمعیت، آشنایی و انس کودکان با اهل بیت(ع) تاکید کرد و گفت: بر خلاف غرب، نگاه اسلام به «زن» نگاه کالایی نیست.

 

وی اضافه کرد: شواهد تاریخی نشان‌دهنده حضور زنان مسلمان از جمله حضرت فاطمه زهرا (س) در برخی از عرصه‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و بصیرتی و... است و این نشان می دهد که فعالیت زن با حفظ رعایت حریم و حدود شرعی به کانون خانواده اش آسیب نمی‌زند.

 

حیدرزاده در ادامه گفت: به بهانه سالروز شهادت حضرت زهرا(س) مراسمی از سه شنبه (۲۹ آذر) به مدت ۱۰ شب همراه با اقامه نماز جماعت مغرب و عشا از سوی هیئت مذهبی مسجد حضرت بقیه الله عج سرخبنده با سخنرانی حجت الاسلام «موسوی» و با مداحی «سیدکاظم موسوی» در حال برگزاری است.

کد خبر 1241376

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha