کاهش ۲۰ درصدی مسمومیت ناشی از گاز منواکسیدکربن در البرز نسبت به سال گذشته

مهدوی گفت: میزان مرگ و میر همچنین مسمومیت ناشی از گاز منواکسید کربن از ابتدای فصل سرما را شاهد بودیم که این میزان نسبت به دوره های گذشته تا ۲۰ درصد کاهش داشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، احمد مهدوی در جمع خبرنگاران با اعلام خبر کاهش20 درصدی مسمومیت های ناشی از گاز منواکسید کربن در استان البرز گفت: ضروری است شهروندان نسبت به رعایت نکات ایمنی توجه لازم را داشته باشند.

 

رییس مرکز فوریت های پزشکی استان البرز افزود: میزان مرگ و میر همچنین مسمومیت ناشی از گاز منواکسید کربن از ابتدای فصل سرما را شاهد بودیم که این میزان نسبت به دوره های گذشته تا 20 درصد کاهش داشته است.

 

به گفته وی، در خصوص وضعیت بیماری کرونا نیز در استان البرز طی 2 هفته گذشته شاهد فوت ناشی از کرونا نبودیم، همچنین 52 بیمار بدحال کرونایی در مراکز درمانی استان البرز بستری هستند.

 

وی ادامه داد: برای درمان بیماری کرونا روزانه حدود 500 بیمار به مراکز درمانی و بیمارستانی استان البرز مراجعه می کنند که این روند نسبت به هفته گذشته با کاهش مواجه بوده است.

 

مهدوی خاطرنشان کرد: ضروری است شهروندان البرزی با توجه به میزان آلودگی ناشی از رشد آلاینده ها، همچنین شیوع بیماری کرونا از ترددهای غیرضروری پرهیز داشته باشند.

کد خبر 1241486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha