تبیین و مطالبه گری مبتنی بر ارزش های الهی مانع انحطاط جامعه اسلامی است

آیت الله حسینی همدانی با اشاره به اهمیت تبیین فرهنگ فاطمی در جامعه گفت: تبیین و مطالبه گری مبتنی بر ارزش های الهی مانع انحطاط جامعه اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، آیت الله سیدمحمدمهدی حسینی همدانی در خطبه های نماز عبادی سیاسی ظهر جمعه ۲ دی با توصیه خود و دیگران به رعایت تقوای الهی گفت: ایام فاطمیه فرصت معرفت افزایی به جایگاه حضرت صدیقه زهرا(س) است.

 

نماینده ولی فقیه در استان البرز و و امام جمعه کرج افزود: تبیین و مطالبه گری مبتنی بر ارزش های الهی مانع انحطاط جامعه اسلامی است, انقلاب اسلامی در سایه سار مکتب فاطمی در مسیر تربیت نسل ها به پیروزی رسید. 

 

تغییر جایگاه جلاد و شهید هدف رسانه ای استکبار 

 

خطیب نماز جمعه کرج با ذکر نام شهید حاج قاسم سلیمانی بیان کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی یکی از مهمترین و برجسته ترین شخصیت هایی است که در مکتب فاطمی رشد یافت و به مقام شهادت نائل شد.

 

امام جمعه کرج تصریح کرد: دشمنی امروز با بهره برداری از رسانه ها، دروغ پردازی به منظور تغییر جایگاه جلاد و شهید است که به واقع مستکبران با هدف دشمنی با مکتب فاطمی دست به این اقدام ها و برنامه ها می زنند. 

 

به گفته وی، جنگ روانی که امروز شاهد آن هستیم با هدف تضعیف روحیه ملت ایران و به منظور کاهش عظمت و شکوه این کشور در برابر ایادی استکباری است. 

 

رهبرمعظم انقلاب در استمرار مکتب فاطمی است

 

آیت الله حسینی همدانی با بیان اینکه امیدآفرینی و جهادتبیین در جامعه اسلامی مانع جدی در برابر حیله های استکباری است عنوان کرد: توجه به قرآن کریم و و تواصی به حق و صبر یکی از مهم ترین عناصر جدی در برابر هجوم استکبار است. 

 

خطیب نمازجمعه کرج تصریح کرد: هدف دشمنان تضعیف ارزش ها، ضربه به روحیه مردم و شکست روحیه مقاومت آنان است؛ در این برهه از زمان بعضی با تضعیف و یا تمسخر سعی خود را برای تضعیف احکام الهی قرار داده اند. 

 

امام جمعه کرج خاطرنشان کرد: رهبرمعظم انقلاب در استمرار مکتب فاطمی پس از پیروزی انقلاب اسلامی پرچمدار جریان انقلابی است که هدف خود را رسیدن به عصر ظهور قرار داده است.

 

اکثریت هنرمندان با نظام اسلامی همراه هستند

 

خطیب نمازجمعه کرج در پایان خطاب به جامعه هنری کشور بیان کرد: هدف دشمن تضعیف روحیه مردم است، ضروری است جامعه هنری کشور بیش از همیشه نسبت به توصیه های رهبرمعظم انقلاب توجه داشته باشند. 

 

نماینده ولی فقیه در استان البرز خاطرنشان کرد: برخی به دنبال این هستند که در جریان آشوب های اخیر، جشنواره فیلم فجر را تحت تأثیر ققرار دهند که این گونه اقدام ها تنها مایه تضعیف نظام و تضعیف روحیه مردم است.

 

کد خبر 1241658

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha