رقابت ۲۲۱ نفر از منطقه مرکزی  در بیست و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم

فضلی خوانی از رقابت ۲۲۱ نفر از متسابقین منطقه مرکزی در بیست و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، آزمون مرحله مقدماتی بیست و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران  باحضور پررنگ کارکنان و خانواده های آنها در منطقه مرکزی برگزار شد.

 

علی اکبر فضلی خانی، در حاشیه برگزاری این آزمون در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ و معارف قرآنی در جامعه گفت: خوشبختانه نسبت به سال گذشته شاهد رشد 56 درصدی شرکت کنندگان در مسابقات بودیم و جذب افراد جدید در این دوره از مسابقات و کسب رتبه های برتر توسط آنها را  میتوان از نقاط قوت مسابقات قرآن سال 1401 عنوان نمود.

 

مدیر شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه مرکزی افزود: 221 نفر در مرحله مقدماتی ثبت نام کردند و 103 نفر موفق به کسب رتبه شدند که از میان آنها 34 نفر به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.

 

وی اضافه کرد: این مسابقات در رشته های قرائت قرآن کریم، صحیح خوانی، حفظ قرآن کریم، مفاهیم، نهچ البلاغه، قصه گویی و اذان، برای کارکنان، همسران و فرزندان برگزار شد.

 

این مقام مسئول با بیان اینکه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی این شرکت در زمان شیوع کرونا نیز متوقف نشده است، بیان کرد: در اعیاد و مناسبت‌های مختلف سال نیز، برگزاری مسابقات قرآنی و فرهنگی در دستور کار ویژه قرار دارد.

 

فضلی‌خانی ادامه داد: در یک ماه گذشته سه نفر از کارکنان این شرکت، در مسابقات قرآن کارگری حائز رتبه شدند و در این دوره از مسابقات، شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه مرکزی میزبان استان‌های لرستان، قم، همدان و اصفهان بود.

 

مدیر شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه مرکزی ادامه داد:  مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات نیز برگزار و از نفرات برتر هر رشته نیز تقدیر شد.

کد خبر 1241935

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha