برگزاری چهل و دومین دوره از مسابقات قرآن پدافند هوایی ارتش در مشهد

حجت الاسلام دنیا دیده گفت: چهل و دومین دوره از مسابقات قرآن ویژه کارکنان پایور و وظیفه نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مشهد برگزار شد.

حجت الاسلام دنیا دیده در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان در مورد چهل و دومین دوره از مسابقات کارکنان پایور و وظیفه نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: قدمت برگزاری مسابقات قرآن در ارتش جمهوری اسلامی ایران به قدمت پیروزی انقلاب اسلامی است و این یکی از افتخارات ارتش جمهوری اسلامی ایران محسوب می شود و اولین مسابقات قرآنی نیروهای مسلح و کادر وظیفه در ارتش برگزار شده و این موضوع ادامه داشته است و تاکنون به نحو احسن برگزار می شود.

 

رییس مرکز قرآن ، عترت و نماز عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش تصریح کرد: این دور مسابقات به شکل مقدماتی در سطح یگان های پدافند برگزار شد و سپس در سطح مناطق و نفرات برگزیده در این سطح به مسابقات نهایی پدافند راه می یابند. قریب به 160 نفر در رشته های مختلف تفسیر، قرائت، تحقیق و ترتیل، اذان و حفظ از یک تا 30 جزء شرکت کردند.

 

وی ادامه داد: در هر یک از رشته ها سه نفر منتخب تعیین می شود که در اواخر دی ماه در مسابقات نهایی ارتش جمهوری اسلامی ایران که در 27  دی ماه برگزار می شود شرکت می کنند.

 

حجت الاسلام دنیا دیده با بیان اینکه اختتامیه  این دوره از مسابقات قرآن در ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز در حرم مطهر رضوی برگزار می شود تصریح کرد: چهل و دومین مسابقات کارکنان پایور پدافند هوایی ارتش در مشهد مقدس برگزار شد و 70 نفر از منتخبین از میان 160 نفر شرکت کننده برگزیده شدند، این منتخبین به دور نهایی مسابقات قرآن راه می یابند.

 

وی اظهار کرد: هدف از مسابقات قرآن نشر مفاهیم بزرگ و ارزشمند قرآن در سطح نیروهای ارتش است.

 

 

کد خبر 1242301

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha