رسانه ابزاری برای فرهنگ سازی و مقابله با هجمه های دشمنان است

حجت الاسلام ابراهیمی با اشاره به نقش رسانه ها در بصیرت افزایی و فرهنگ سازی، گفت: رسانه ابزاری برای فرهنگ سازی و مقابله با هجمه های دشمنان است.

حجت الاسلام سید امیر ابراهیمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، با اشاره به رهنمود های رهبر معظم انقلاب در خصوص زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، اظهار داشت: رهنمودهای رهبر معظم انقلاب چراغ راه است.

 

مسوول مشارکت روحانیت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان با اشاره به نقش رسانه در مقابله با توطئه های دشمنان، افزود: بازگو شدن سبک زندگی و اهداف شهدا نقش مهمی در الگو سازی برای نسل جوان ونوجوان و مقابله با توطئه های دشمنان دارد.

 

وی با بیان اینکه جوانان و نوجوانان باید با شهدا و سبک زندگی شهدا آشنایی بیشتری داشته باشند، افزود: تلاش برای معرفی شهدا و سیره زندگی آنها به جوانان، دانش‌آموزان و دانشجویان نوعی جهاد تبیین است.

 

حجت الاسلام ابراهیمی با اشاره به نقش رسانه ها در بصیرت افزایی و فرهنگ سازی، ادامه داد: با توجه به تبلیغات رسانه‌ای دشمنان ‌علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تلاش برای کم‌رنگ کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با استفاده ازتوانمندی رسانه ها، ظرفیت فضای مجازی و تبلیغات میدانی خنثی کننده توطئه های دشمنان است.

 

وی با اشاره به اینکه استان لرستان 56 شهید روحانی تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، اذعان داشت: در زمان دوران دفاع مقدس استان لرستان جمعیت روحانیون استان لرستان 700 نفر بوده است.

 

حجت الاسلام ابراهیمی تصریح کرد:  اقدامات فرهنگی نظیر تولیدات فیلم کوتاه، مستند و تدوین تاریخ شفاهی در راستای معرفی شهدای روحانی استان لرستان در دستور کار قرار دارد.

 

مسوول مشارکت روحانیت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان با اشاره به گمنامی شهدای استان لرستان، اظهار کرد: امید می رود با مشارکت اصحاب رسانه، شهدای استان به خوبی به جامعه بویژه نسل جوان و نوجوان معرفی شوند.

 

حجت الاسلام ابراهیمی خاطرنشان کرد: معرفی سبک زندگی شهدا، الگوسازی برای نسل جوان ونوجوان و مقابله با توطئه های دشمنان است.

 

مسوول مشارکت روحانیت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان افزود: شهیدان با نثار خون خود و مجاهدت‌های بی بدیلشان راه‌های روشن را برای ما ترسیم کردند و رشادت آنان در تاریخ جاویدان و ماندگار است.

 

کد خبر 1242965

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha