تاریخ نشان داده هر كجا كه از ولایت و رهبری دور شدیم شكست خورده ایم

سرهنگ خلبان ژنده رزمی با بیان اینکه تاریخ نشان داده هر كجا كه از ولایت و رهبری دور شدیم شكست خورده ایم، گفت: هر جا كه پیرو رهبری و ولایت بودیم پیروز میدان بوده ایم، تاریخ همه اینها را نشان داده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان، سرهنگ خلبان قاسم ژنده رزمی یكی از پیشكسوتان هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در برنامه «عصر مقاومت» رادیو مقاومت با بیان اینکه مقاومت از زمان پیامبر اكرم(ص) شروع شد و تا دفاع مقدس ادامه پیدا كرد، گفت:‌ اكنون كه تبلیغات شرق و غرب علیه ایران در رسانه های معاند فعالیت می كند، مقاومت در این جنگ نرم همچنان ادامه دارد..

 


وی با اشاره به حضور همیشگی جوانان ایران در صحنه بر لزوم آگاهی آنها از رشادت‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس تاکید کرد و گفت: آنها باید درباره ایستادگی رزمندگان در دفاع مقدس و رزمندگانی كه در سوریه با فرماندهی شهید سلیمانی در دفاع از حرم اقدام كند بیشتر آگاه شوند و قدر امنیت موجود در ایران را بدانند و این روحیه مقاومت و انقلابی گری را حفظ كنند.

 

این پیشكسوت هوانیروز ارتش با بیان اینکه تاریخ نشان داده هر كجا كه از ولایت و رهبری دور شدیم شكست خورده ایم، گفت: هر جا كه پیرو رهبری و ولایت بودیم پیروز میدان بوده ایم، تاریخ همه اینها را نشان داده است.

 

وی با تاکید بر اینکه نسل جوان به الگوهایی چون شهید سلیمانی و دیگر شهدای اسلام نیاز دارد تا با عمل و حرفشان دلها را بدست آوردند، گفت: آنها به این الگوها نیاز دارند تا ببینند چقدر برای امنیت و استقلال كشور تلاش شده است.
 

کد خبر 1243047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha