شهید سلیمانی قهرمانی اسوه برای همه ما است

عزتی، شهید سلیمانی را قهرمانی اسوه برای همه خواند و گفت: باید ابعاد مختلف شخصیتی سردار دلها و مکتب وی به نسل امروز شناسانده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لرستان، رضا عزتی، امروز(13دی)، در همایش اولیا و دختران حاج قاسم با حضور جمعی از اولیا دانش آموزان، فرهنگیان که در حسینیه ثارالله سپاه ناحیه خرم آباد برگزار شد، اظهارداشت: شهید حاج قاسم سلیمانی قهرمانی اسوه برای همه ما است.

 

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان ولایتمداری، اخلاص، مردمی بودن، تواضع، صداقت، روحیه جهادی، بصیرت و شجاعت را از جمله خصوصیات سردار دلها عنوان کرد و افزود: باید ابعاد مختلف شخصیتی سردار دلها و مکتب وی به نسل امروز شناسانده شود و دستاوردهای او و جبهه مقاومت نیز باید معرفی شود.

 

وی به اهمیت و نقش اولیای دانش آموزان و معلمان در تربیت نسل امروز، عنوان کرد: اولیای دانش آموزان باید همکاری و ارتباط نزدیکی با مدرسه داشته باشند و پیشرفت تحصیلی فرزند خود را از نزدیک پیگیری کنند.

 

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان خاطرنشان کرد: اولیا در کنار معلمان و دانش آموزان ضلع سوم تعلیم و تربیت هستند و هر چقدر هم افزایی و تعامل بین آنان بیشتر باشد دانش آموز موفق تر خواهد بود.

 

وی با اشاره به توطئه های دشمن و هدف قرار دادن نسل جوان و نوجوان، عنوان کرد: دشمن به دنبال تزلزل در بنیاد خانواده  و گمراه کردن نسل امروز است.

 

عزتی بر ضرورت هوشیاری در برابر توطئه های دشمن تاکید کرد و گفت: با تقویت ارتباط بین اولیا باید دسیسه‌های دشمن را خنثی کنیم تا آینده سازان این کشور را تربیت سازیم.

کد خبر 1244433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha