نظام اسلامی فرصت بروز خلاقیت را برای هنرمندان فراهم کرده است

آرنگ ایران را کشوری برگرفته از آموزه های الهی و تعالیم اسلامی دانست و گفت: فرهنگ غالب در این کشور، فرهنگ اسلامی و اعتقادی است و نظام اسلامی فرصت بروز خلاقیت را برای هنرمندان فراهم کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، خسرو آرنگ در جمع اهالی فرهنگ و هنر شهرستان آستانه اشرفیه اظهار کرد: نقش هنرمندان به عنوان قشر تأثیرگذار در جامعه نقشی مهم و تاثیر گذار است.

 

فرماندار آستانه اشرفیه ایران را کشوری برگرفته از آموزه های الهی و تعالیم اسلامی دانست و گفت: فرهنگ غالب در این کشور، فرهنگ اسلامی و اعتقادی است و نظام اسلامی فرصت بروز خلاقیت را برای هنرمندان فراهم کرده است.

 

وی حکمرانی مطلوب در جامعه را حکمرانی دو سویه بیان کرد و افزود: مدیریت و حفظ امنیت کشور و شهرستان با موضوعات فرهنگی و اجتماعی امکان پذیراست.

 

عباس میرزنگویی نیز ضمن ابراز خرسندی از ظرفیت های خوب فرهنگی هنرمندان و مفاخر شهرستان آستانه اظهار کرد: برگزاری نشست صمیمی اصحاب فرهنگ و هنر با متولیان فرهنگی  برای بیان مطالبات حوزه هنری ضروری است.

 

ریس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آستانه اشرفیه با اشاره به نقش تاثیر گذار فرهنگ و هنر در جامعه و کاهش آسیب های اجتماعی، مشکلات فضاهای مورد نیاز اهالی فرهنگ را از دغدغه های مهم اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد و افزود: زبان هنر یکی از ابزارهای مهمی است که می توان از آن برای تمامی قشرها در جامعه امنیت و آرامش را فراهم آورد.

 

وی تصریح کرد: انتظار است ضمن مساعدت در رفع مشکلات فضای های فرهنگی از هنرمندان برای خلق آثار هنری حمایت جدی صورت گیرد.

 

گفتنی است، در این نشست مسائل و مشکلات حوزه فرهنگ و هنر شهرستان از سوی پیشکسوتان و اهالی فرهنگ و هنر مطرح شد و قول مساعد جهت پیگیری مسائل موجود در حیطه فرهنگی و هنر توسط فرماندار شهرستان داده شد.

کد خبر 1244829

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha