تاکید بر بهره گیری از ظرفیت های بسیج مردمی در پیشبرد اهداف ستاد بازسازی عتبات عالیات

مولوی بر بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت بسیج مردمی در پیشبرد اهداف و ماموریت‌های ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات در استان تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، امیر مولوی در نسشت هم‌اندیشی معاون فرهنگی و مسئول امور خواهران ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان مرکزی با مسئول تعلیم تربیت بسیج خواهران حوزه کوثر یک و مدیران حلقه‌های صالحین دو پایگاه این حوزه، گفت: بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت بسیج مردمی در پیشبرد اهداف و ماموریت‌های ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات در استان مورد توجه قرار گیرد.

 

معاون فرهنگی ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان مرکزی، افزود: از اخلاص به عنوان رمز موفقیت در فعالیت‌های دینی و به ویژه فعالیت‌های مرتبط با فرهنگ عاشورا و گفتمان حسینی است که باید به آن توجه ویژه داشت.

 

این مقام مسئول ادامه داد: خدمت در ستادهای توسعه و بازسازی اعتاب مقدسه، فرصت مغتنم و سعادتی است که نصیب ملت بزرگ ایران اسلامی شده است.

 

مولوی از برنامه محوری، شبکه‌سازی و تقویت ارتباط با اقشار مختلف مردم به عنوان رویکرد اصلی فعاليت‌هاي فرهنگی این ستاد یاد کرد و گفت: کلیه فعالیت‌های این ستاد، مردم محور  و مردم پایه است.

 

وی با اشاره به ظرفیت‌های بزرگ و ارزشمند بسیج در عرصه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی و حفظ و تقویت آرمان‌هاي انقلاب اسلامی و تقویت وحدت و انسجام اجتماعی، افزود: اعتاب مقدسه از عناصر مهم هویت شیعی و هویت ملی ایران اسلامی هستند و بهره‌گیری از این ظرفیت در این عرصه خطیر  تعیین کننده و تحول آفرین خواهد بود.

 

محمدی مسئول واحد خواهران ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مرکی نیز در این نشست بسیج را یکی از پشتوانه‌های  نظام اسلامی در عرصه‌های مختلف عنوان کرد و گفت: بهره‌گیری از ظرفیت بزرگ بسیج خواهران در راستای تحقق اهداف ستاد توسعه و بازسازی اعتاب مقدسه دارای اهمیت ویژه‌ای است.

کد خبر 1245341

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha