بهره مندی بیش از ۹۳ هزار نفر از خدمات امدادی جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی

میرزیی گفت: در ۹ ماهه سال جاری ۹۳ هزار و ۴۰۷ نفر از خدمات امدادی جمعیت هلال احمر استان آذربایجان غربی بهره مند شدند.

شهرام میرزایی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، گفت: معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی  در ۹ ماهه سال جاری به همت داوطلبان امدادی خود توانست هزار و ۱۱۰ عملیات را در سطح استان با موفقیت انجام داده به پایان برساند.

 

سرپرست جمعیت هلال احمر استان افزود: همچنین در ۹ ماهه سال جاری ۹۳ هزار و ۴۰۷ نفر از خدمات امدادی جمعیت هلال احمر استان آذربایجان غربی بهره مند شدند.

 

وی ادامه داد: در این امداد رسانی هزار و ۹۵۶ تیم عملیاتی به استعداد ۷ هزار و ۴۷۲ نفر امدادگر و نجاتگر تخصصی داوطلب و پرسنل در سطح استان ارائه خدمت کردند.

 

این مسئول گفت: این خدمات شامل حوادث جاده‌ای، برف و کولاک، زلزله، کوهستان، خدمات حضوری، خدمات مناسبتی، سیل و آبگرفتگی، اسکان اظطراری، درمان سرپایی و دیگر حوادث در سطح استان به هم نوعان خود بود.

 

میرزایی تصریح کرد: داوطلبان با اهداف انسان دوستانه و بدون هیچ گونه چشم داشت مالی و مادی بصورت ارادی جهت کمک به همنوعان، آسیب دیدگان و آسیب پذیران جامعه  در قالب گروه ها و تیم های داوطلبی بصورت سازماندهی شده مستمر یا غیرمستمر در طرح ها و پروژه‌های های این جمعیت در مناسبت های مختلف در طول سال مشارکت می کنند.  

کد خبر 1245622

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha