اندیشه علامه مصباح همیشه باقی است

آیت الله عبادی گفت: علمای بزرگی همچون علامه مصباح یزدی رحلت ندارند بلکه آنها اندیشه همیشه باقی هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، آیت الله سید علیرضا عبادی امروز سه شنبه (۲۰ دی) در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین مجتبی مصباح فرزند علامه مصباح یزدی اظهار کرد: علمای بزرگی همچون علامه مصباح یزدی رحلت ندارند بلکه آنها اندیشه همیشه باقی هستند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه حاملین این اندیشه و پیام ها باید وظیفه خود را که تبیین است به درستی انجام دهند، افزود: رهبر معظم انقلاب در دیدار با مردم قم بر جهاد تبیین تأکید مجدد داشتند و ما شرایط تلخی را که به وسیله عناصر خودباخته ای داخلی نسبت به علامه مصباح یزدی ایجاد شد را فراموش نمی کنیم.

 

آیت الله عبادی با یادآوری ترور علامه مطهری به دست منافقین و همین عناصر خودفروخته داخلی، ادامه داد: کوتاهی خانواده ها، معلم ها، اساتید، وعاظ و ... در تبیین فرصت را برای بیگانه ایجاد کرده است و دشمن از همه فرصت ها حداکثر استفاده را می کند.

 

وی با اشاره به اینکه اگر وظیفه خود در جهاد تبیین انجام می دادیم ضایعات نمی دادیم و نقشه های دشمن به وسیله دوستان نادان اجرا نمی شد، تصریح کرد: این خود ما هستیم که آنان را نادان گذاشتیم؛ اگر ما حقایق را بیان می کردیم دشمن این دورغ های شاخدار را در فضای مجازی و حقیقی به فرزندان ما تحمیل نمی کرد و اینها آثار ترک فعل های خود ماست که به ما برمی گردد.

 

امام جمعه بیرجند به فتنه اخیر دشمن اشاره کرد و گفت: اگر چه قریب به ۱۰۰ نفر از فرزندان ملت مظلومانه در این فتنه به شهادت رسیدند اما به نسبت خواسته دشمن ۱۸۰ درجه نتیجه معکوس گرفت و آن تلنگری است که مردم ما در چند سال قبل در یک شرایطی قرار گرفتند که گرچه صحنه را ترک نکردند اما برای شنیدن خیلی آماده نبودند.

 

آیت الله عبادی با تأکید بر اینکه اما فتنه اخیر مردم را برای شنیدن آماده کرده است، افزود: اکنون جوانان ما حاضر به شنیدن هستند لذا ما باید با وجود این همه اسناد و مدارک، حقایق را برای آنان بیان کنیم تا فریب تبلیغات و دروغ های دشمن را نخورند.

 

وی با بیان اینکه برای تبیین حقایق به جامعه باید برنامه و هم افزایی داشته باشیم و فرصت ها را از دست ندهیم، عنوان کرد: سخنران های بسیار خوبی در این ایام به برکت مناسبت های مختلف به استان آمدند که باید در صدا و سیما و رسانه ها منعکس شود تا مردم استفاده کنند.

 

 

کد خبر 1245775

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha