امیدواریم دولت در کنار معیشت به فرهنگ و دین بیشتر توجه کند

آیت الله ناصری یزد با اشاره به اهمیت توجه به فرهنگ و دین گفت: امیدواریم دولت در کنار معیشت به فرهنگ و دین بیشتر توجه کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد، آیت الله محمدرضا ناصری امام جمعه یزد امروز در خطبه های نماز جمعه شهر یزد ضمن گرامیداشت میلاد حضرت زهرا (س) گفت: اسلام مکتبی است که برای زنان شان و مقام والایی در نظر گرفته است.

 

وی افزود: تربیت انسان های بزرگ توسط مادران و زنان بسیار با اهمیت استان که اسلام نیز به آن توجه ویژه ای دارد زیرا این گام می تواند افرادی همچون سلیمانی ها را تربیت کند و جامعه را متحول کند.

 

آیت الله ناصری یزدی با اشاره به سفررئیس جمهور به استان یزد بیان کرد: این سفر رئیس جمهور به استان به عنوان دومین سفر در طول یکسال گذشته است که شاهد اقدامات بسیار خوبی را در این سفرها بوده ایم.

 

وی افزود: خوشبختانه با برنامه ریزی‌ها و پیگیری‌های صورت گرفته، روز گذشته شاهد آغاز عملیات اجرایی خط انتقال آب خلیج فارس به استان یزد علی رغم تحریمها با اعتبارات هزاران میلیاردی بودیم که امیدواریم با بهره گیری ها به زودی به زودی به بهره برداری برسد.

 

امام جمعه یزد: متاسفانه در گذشته شاهد کم توجهی به دین و فرهنگ در جامعه بوده ایم که امیدواریم در این دولت علاوه بر مسائل معیشتی به فرهنگ و دین مردم بیشتر توجه شود.

 

 

امام جمعه یزد گفت: متاسفانه در اقدامات اخیر شاهد برخی اقدامات توهین آمیز غرب بوده ایم که در این باره به غربی ها تذکر داده شده بود که امیدواریم باردیگر وزارت خارجه با این اقدامات برخورد مناسبی داشته باشد.

 

کد خبر 1246446

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha