جشن های دهه فجر مردمی و با محوریت مساجد اجرا می شود

حجت الاسلام ناصر بر ضرورت برنامه های دهه فجر به صورت مردمی با محوریت مساجد تاکید کرد و گفت: برنامه های دهه فجر امسال با شکوه بیشتری برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، حجت الاسلام علی ناصر امروز در ستاد هماهنگی برنامه های دهه فجر در استانداری با اشاره اظهار کرد: ستاد دهه فجر همه ساله در آستانه دهه فجر برای برگزاری برنامه های باشکوه تشکیل می شود.

 

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در برگزاری برنامه های خودجوش مردمی خاطر نشان کرد: کمیته هایی ذیل ستاد تشکیل شده که انتظار می رود کمیته ها جلساتی منظم با برنامه های عملیاتی تشکیل دهند.

 


وی با بیان اینکه دهه فجر فرصت خوبی برای بیان دستاوردهای نظام و مقایسه ایران با کشورهای پیشرفته است، گفت: این ایام فرصت خوبی برای اعلام اینکه برنده واقعی مراسمات ملی و مذهبی، مردم هستند، است.

 


حجت الاسلام ناصر به برخی برنامه های دهه فجر اشاره کرد و گفت: سرآغاز جشن های انقلاب 12 بهمن است که تجدید میثاق با آرمان های امام و شهدا و میثاق دوباره با مقام معظم رهبری است و برگزاری رژه موتوری، زنگ انقلاب، جشن های مردمی بخشی از این برنامه هاست.

 


این مسئول با اشاره به اینکه برنامه های دهه فجر به گونه ای اجرا شود که برای نسل جوان تبیین گر باشد، افزود: امسال این برنامه ها با شکوه بیشتری برگزار خواهد شد چرا که اغتشاشات مردم را متوجه توطئه دشمن کرده است.

 


حجت‌الاسلام ناصر با یادآوری اینکه راهپیمایی امسال مردمی تر برگزار می شود، افزود: کمیته عملیاتی با حضور تشکل ها، هیات مذهبی و فعالان مسجدی تشکیل شده است.

 


رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با تاکید بر اینکه مساجد و تشکل های مذهبی در استان زنجان، منتطر فراهم شدن زمینه برای حضور پرشورتر در برنامه های دهه فجر هستند، گفت: راهپیمایی امسال به صورت خانوادگی خواهد بود. دو مسیر برای راهپیمایی پیش بینی شده است که موکب ها درطول مسیر برنامه نشاط اور داشته باشند.

کد خبر 1247128

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha