دشمن با تغییر نگاه‌ها می‌خواهد به  ایران ضربه بزند/جبهه رسانه ای از نظر زیرساختی و محتوایی ضعیف است

طباطبایی نژاد با بیان اینکه دشمنان در جنگ سخت شکست خوردند و با جنگ تبلیغاتی، رسانه ای و تغییر نگاه ها می خواهند به جمهوری اسلامی ایران ضربه بزنند، گفت: ضعف ما در بحث جهاد تبیین این است که جبهه رسانه ای مان از نظر زیرساختی و محتوایی ضعیف است.

حجت الاسلام صادق طباطبایی نژاد در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان در مورد تاکیدات رهبری به موضوع توجه به جهاد تبیین به ویژه برای نوجوانان و جوانان گفت: دشمنان در بین خودشان این موضوع را مطرح می کنند که جمهوری اسلامی را باید با تبلیغات از بین برد. آنها با تبلیغات می خواهند دستاوردهای انقلاب را نادیده بگیرند و اشکالاتی که وجود دارد را بزرگ نمایی کنند و راه مقابله با این تبلیغ هم تبیین است.

 

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در بحث جهاد تبیین منظور این است که گرچه اشکالات برای رفع آنها بازگو می شود اما در کنار آن حقایق و دستاوردهای انقلاب اسلامی نیز بازگو می شود تا تبلیغاتی که علیه جمهوری اسلامی ایران می شود در دل و ذهن مردم اثرگذار نباشد.

 

وی تاکید کرد: دشمنان در جنگ سخت شکست خوردند و با جنگ تبلیغاتی، رسانه ای و تغییر نگاه ها می خواهند به جمهوری اسلامی ایران ضربه بزنند.

 

نماینده اردستان تاکید کرد: علت ضعف ما در بحث جهاد تبیین این است که جبهه رسانه ای از نظر نرم افزاری و زیرساختی و محتوایی ضعیف است یعنی به این مسئله مهم به مقداری که لازم است توجه نداشتیم اگرچه رسانه داشتیم ولی دشمن امروز جبهه اصلی اش را در جهان بر مبنای تبلیغات و کارهای نرم گذاشته است و می شود گفت امروز امپراطوری رسانه ای در جهان شکل گرفته است که ما باید در مقابله با آن بیش از این تجهیز کنیم.

 

وی ادامه داد: ما باید زیرساخت های فناوری و محتوایی را تقویت کنیم، با کارهای فردی به جایی نمی رسیم و نیاز به جبهه سازی داریم. این جبهه سازی نیاز به اعتبار و اراده مسئولان دارد. دولت باید به این مسئله توجه جدی داشته باشد یعنی عمده کار این است که دولت در برنامه ریزی که در سازمان برنامه  و بودجه انجام می دهد به این مسئله توجه داشته باشد که اگر نیاز به تقویت رسانه ها و بودجه بیشتری است این کار را انجام دهد.

کد خبر 1247194

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha