برگزاری اولین رویداد دانشی، مهارتی و عملیاتی جهاد تبیین ویژه مدیران ارشد استان هرمزگان

خاکی نهاد، از آغاز اولین دوره دانش افزایی، مهارت افزایی و عملیاتی کشوری جهاد تبیین « رزم آورد ۱ » ویژه فرمانداران، مدیران ستادی استانداری و مدیران دستگاه های اجرایی در استانداری هرمزگان خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان هرمزگان، محسن خاکی نهاد در آیین افتتاح و جلسه توجیهی دوره آموزشی جهاد تبیین که با حضور استاندار برگزار شد، گفت: دوره دانش افزایی، مهارت افزایی و عملیاتی جهاد تبیین "رزم آورد 1" ویژه فرمانداران، مدیران ستادی استانداری و مدیران دستگاه های اجرایی در استانداری هرمزگان از امروز پنج شنبه 29 دیماه آغاز شد.

 

وی افزود: نظر به لزوم تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر انجام جهاد تبیین به عنوان فریضه قطعی و فوری و یکی از الزامات تحقق گام دوم انقلاب در راستای وظایف مهم جامعه سازی، تمدن سازی و تحقق حکومت الهی و تمدن نوین اسلامی، اولین رویداد دانشی، مهارتی و عملیاتی جهاد تبیین به مدت دو روز در هرمزگان برگزار می شود.

 

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان ادامه داد: با تلاش مرکز مطالعات راهبردی وزارت کشور، مرکز ارتباطات دولت و روحانیت و با موافقت استاندار به میزبانی هرمزگان در حال برگزاری است.

 

خاکی نهاد عنوان کرد: این دوره آموزشی در قالب یک رویداد اقدام محور در چهار نوبت نیم روزه تا جمعه ادامه خواهد داشت و با تاکید بر سخن نو و شیوه نو، ویژه مدیران ارشد استانی با تدریس اساتید مجرب کشوری در راستای ارتقای توانمندی مدیران در شناخت دقیق صحنه و طراحی اقدامات موثر در مقابله با دشمن برگزار خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه از جهاد تبیین، سلاحی به عنوان ابزار تاکتیکی مقابله با دشمن باید بهره مند شد، افزود: مدیران در 6 گروه عملیاتی اقتصادی- صنعتی-کشاورزی، خدمات اجتماعی، سیاسی-امنیتی-قضایی، علمی- آموزشی، فرهنگی- رسانه ای و مدیریت اداری در قالب یک رویداد اقدام محور شرکت می کنند.

 

 

 

 

 

کد خبر 1247634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha