اقدام اروپا علیه سپاه پاسداران نشان از استیصال اروپایی‌ها است

حجت‌الاسلام شایان گفت: اقدام اتحادیه اروپا در تصویب قطعنامه و قراردادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست گروه های تروریستی نشان از استیصال و ناکامی اروپایی‌ها است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، حجت‌الاسلام علی شایان ظهر امروز(جمعه، 30دی) در خطبه های نماز جمعه شهر گوراب زرمیخ اظهار کرد: از استاندار گیلان انتظار داریم به آن برنامه و ابتکاری که روزهای جمعه در نمازجمعه های شهرهای مختلف حضور می یافت واز نزدیک با مردم شهرها و شهرستان ها و نمازگزاران جمعه دیدار داشت، ادامه داده و برنامه سفر جمعه ها متوقف نشود.

 

امام جمعه موقت گوراب‌زرمیخ افزود: یقینا حضور در نمازهای جمعه و دیدار با مردم و شنیدن مطالبات عمومی و تقاضاهای مردمی و نشستن پای درد دل مردم در جهت بالابردن رضایتمندی عمومی و تقویت اعتماد افکار عمومی به مسئولان و گره گشایی از مشکلات شهرهای این استان بسیار موثر است.

 

وی گفت: از مسئولان استانی و شهرستانی انتظار داریم نسبت به مشکلات و محرومیت های بخش سردار جنگل شهر گوراب زرمیخ عنایت ویژه داشته باشند.

 

حجت‌الاسلام شایان تصریح کرد: رفع محرومیت ها و مشکلات شهر گوراب زرمیخ بخش سردار جنگل که مزین به نام سردار پرافتخار گیلانی میرزا کوچک است در هفته های مختلف از این تریبون و خطبه ها بیان شده و ما ضمن تشکر از زحمات مسئولانی که خالصانه در حال خدمتگزاری هستند انتظار داریم باز هم در این زمینه اقداماتی انجام شود.

 

امام جمعه موقت گوراب زرمیخ خاطرنشان کرد: در زمینه کشاورزان هم خواستار توجه ویژه به این قشر زحمت کش جامعه و اعطای تسهیلات سلف و تسهیل و آسان کردن دریافت مساعدت ها و تسهیلات و توجه به مطالبات کشاورزان هستیم.

 

وی با اشاره به مراسم باشکوه سردار سلیمانی در نقاط مختلف ایران اسلامی اظهار کرد: قرآن می فرماید إِنَّ الَّذِينَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ سَيَجْعَلُ لَهُمُ الرَّحْمَٰنُ وُدًا آنهایی که ایمان آوردند و عمل صالح انجام دادند خداوند محبت آن ها را در دل ها قرار می دهد محبوب قلوب می شوند چرا که خداوند مقلب القلوب و الابصار است و سردار سلیمانی اینگونه بود که سردار دلها شد.

 

حجت‌الاسلام شایان افزود: ملت بصیر و ولایتمدار ایران در تشییع جنازه میلیونی و پرشکوه سردار سلیمانی نشان دادند که پای آرمان های نظام و انقلاب ایستاده اند.

 

امام جمعه موقت گوراب‌زرمیخ با بیان اینکه اقدام اتحادیه اروپا در تصویب قطعنامه و قراردادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست گروه های تروریستی نشان از استیصال و ناکامی اروپایی‌ها است گفت: تروریستی اعلام کردن سپاه نیز یکی از برنامه‌های دشمن است.

 

وی با بیان اینکه غرب فکر می‌کند که با تروریست خواندن سپاه می‌تواند دست ملت ایران را ببندد در حالی که این چنین نخواهد بود، خاطرنشان کرد: ملت ایران از این نوع خباثت‌ها بسیار دیده و می‌داند که دشمنان راهی به جایی نخواهند برد.

 

کد خبر 1247789

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha