بهره مندی بیش از ۵ هزار ۹۰۰ نفر از خدمات امدادی هلال احمر در استان مرکزی

شهرجردی از ارائه بیش از ۵ هزار و ۹۰۰ خدمات امدادی در استان مرکزی توسط ۶۵۲ تیم عملیاتی این جمعیت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، علیرضا شهرجردی، با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون به ۵ هزار و ۹۹۴ نفر خدمات امدادی ارایه شده است، گفت: این خدمات توسط ۶۵۲ تیم عملیاتی متشکل از ۲ هزار و ۴۰۰ نیروهای عملیاتی این جمعیت ارائه شده است.

 

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی، با بیان اینکه خدمات امدادی مذکور طی ۵۰۴ ماموریت امداد و نجات انجام شده است، افزود: از این تعداد ۴۶۹ نفر اسکان داده شده و ۷۳ مورد رهاسازی انجام شده است.

 

وی با اشاره به اینکه مجموع کل مصدومین ۴۴۵ نفر بوده است، اظهار کرد: از این تعداد به ۳۰۹ مورد را به مراکز درمانی انتقال و برای ۱۳۶ نفر درمان سرپایی انجام شده است.

 

این مقام مسئول با اشاره به برودت هوا و خدمات این جمعیت در برف و کولاک اخیر گفت: ۹ مورد خدمات امدادی در برف و کولاک، ۳۷۰ مورد حوادث جاده ای، ۶۶ مورد خدمات حضوری، ۱۵ مورد خدمات مناسبتی، ۱ مورد ریزش آوار، ۶ مورد سیل و آبگرفتی، ۷ مورد خدمات شهری، ۷ مورد سیل و آبگرفتگی و ۲۳ مورد حادثه کوهستان توسط این جمعیت پوشش امدادی داده شده است.

 

شهرجردی با بیان اینکه علاوه بر بکارگیری نیروهای متخصص امدادی این جمعیت و همچنین تجهیزات و امکانات موجود در پایگاه های امداد و نجات جاده ای از ۴۱۷ دستگاه آمبولانس در ماموریت های مذکور استفاده شده است، گفت: جمعیت هلال احمر استان مرکزی همواره آماده ارائه خدمات به هموطنان عزیز است.

کد خبر 1247917

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha