بچه مسجدی های مستند ساز کانون مصباح تجلیل شدند

شامگاه امشب (۲ بهمن ماه) به همت ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان طی مراسمی با حضور مدیرکل و معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان از دست اندرکاران مستند برای حسین تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، شامگاه امشب (۲ بهمن ماه) به همت ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان طی مراسمی با حضور مدیرکل و معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان از دست اندرکاران مستند برای حسین تجلیل شد.

 

«مجید خوبی زاده» در این مراسم، گفت: مستند برای حسین کاری از گروه مستند ساز کانون فرهنگی هنری مصباح علی آباد است که به سفارش ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور در ایام اربعین حسینی تولید شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان افزود: سفارش تولید این اثر هنری به کانون مصباح بیانگر این مهم است که ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور به توانایی بچه های جنوب کرمان ایمان داشته و بچه مسجدی این کانون نیز به کار خود مسلط هستند.

 

وی خاطرنشان کرد: ساخت این مستند نشان داد که می شود از ظرفیت مساجد برای تربیت هنرمند متعهد بهره برد و در پرتو مسجد آثار فاخر هنری تولید کرد.

 

خوبی زاده ابراز کرد: مهمترین هدف شکل گیری کانون های مساجد، اجرای برنامه های فرهنگی و هنری با رویکرد جذب نوجوانان و جوانان به مسجد است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان تصریح کرد: در سطح کانون های مساجد کشور به واسطه برگزاری جشنواره های هنری شاهد رشد قابل توجه ای در حوزه هنر به خصوص در عرصه فیلم سازی هستیم.

 

وی یادآور شد: کانون فرهنگی هنری مصباح یکی از کانون های شاخص جنوب کرمان است که در عرصه فیلم سازی تاکنون آثار فاخری تولید کرده که در جشنواره های کشوری حائز رتبه های برتر شده اند.

 

خوبی زاده ادامه داد: سال های گذشته مستند دشت مهران که توسط تیم مستند ساز کانون مصباح در رودبار جنوب تولید شد از سوی ستاد هماهنگی کانون های مساجد مورد تقدیر قرار گرفت.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان بیان کرد: همچنین مستند پیک کتاب رسان کانون مصباح در جشنواره عمار به عنوان یکی از سه آثار هنری برتر انتخاب شد.

 

وی در خاتمه با اشاره به این که باید از کانون فرهنگی هنری مصباح حمایت شود، عنوان کرد: در سطح کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان استعدادهای فرهنگی هنری نهفته ای وجود دارد که باید شناسایی شده و با حمایت زمینه رشد و شکوفایی آنها را فراهم کرد چرا که تحقق این مهم به تعالی فرهنگ و هنر جنوب کرمان کمک می کند.

کد خبر 1248217

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha