توزیع ۴۰ سری جهیزیه اهدایی رهبر انقلاب بین نوعروسان نیازمند آران و بیدگل

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه آران و بیدگل از توزیع ۴۰ سری جهیزیه اهدایی رهبر معظم انقلاب بین نوعروسان نیازمند به ارزش۲۰میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ ابوالفضل حسین دوست در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: يکی از برنامه‌های سپاه در راستای عمل به منویات رهبر معظم انقلاب، تلاش در جهت ترویج ازدواج آسان و کم‌کردن هزینه‌های زندگی برای زوج‌های جوان است.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل افزود: در این راستا، ۴۰ سری جهیزیه اهدایی رهبر معظم انقلاب در آستانه حلول ماه رجب و میلاد امام محمد باقر(ع) بین نوعروسان نیازمند شهرستان آران و بیدگل توزیع شد.

 

حسین دوست ادامه داد: تمام جهیزیه‌ها در راستای کمک به تولید ایرانی و ایجاد اشتغال و تشکیل زندگی خانواده ایرانی از کالاهای ایرانی انتخاب شده است.

وی ارزش این هدایا را ۲۰ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: فرش، یخچال، جاروبرقی، لباسشویی، سرویس چینی و اجاق گاز از جمله کالاهای اهدایی به نوعروسان آران  و بیدگل بود.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل خاطر نشان کرد: اهدای جهیزیه به نوعروسان با هدف ترویج ازدواج آسان، کمک به ارتقای فرهنگ خانواده و حمایت از کالای داخلی انجام می شود.

 

حسین دوست ادامه داد: جهیزیه توزیع شده بین نوعروسان نیازمند شهرستان آران و بیدگل متشکل از کالاهای کاملاً ایرانی و تولید داخل بوده است و این کار خیرخواهانه با مشارکت قرارگاه جهادی بسیج سازندگی و کمیته امداد امام خمینی(رحمةالله‌علیه) شهرستان آران و بیدگل انجام شده است.

کد خبر 1248615

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha