گلبانگ «الله اکبر» شب ۲۲ بهمن در ۱۷۰۰ مسجد استان همدان طنین انداز می شود

حجت الاسلام فاضلیان گفت: همزمان با چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گلبانگ «الله اکبر» شب ۲۲ بهمن در ۱۷۰۰ مسجد استان همدان طنین انداز می شود.

به  گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان همدان، حجت الاسلام سید حسن فاضلیان صبح امروز یکشنبه (9 بهمن) در نخستین جلسه کمیته مساجد دهه فجر که به میزبانی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان همدان برگزار شد، به نقش مهم تکبیر شب ۲۲ بهمن در خنثی سازی نقشه‌های دشمنان  اشاره کرد و گفت: باید اقداماتی صورت گیرد تا صدای تکبیر از همه مساجد شنیده شود.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان به نقش مختلف مساجد اشاره کرد و افزود: باید مساجد طراز اسلامی شکل گیرد و با توجه به نیازهای روز جامعه مساجد برنامه های متنوعی متناسب با ذائقه نسل جوان در دهه مبارک فجر برگزار کنند.

 

وی با تاکید بر اینکه میز خدمت علاوه بر مساجد در مجالس جشن و در محلات برپا شود، اظهار داشت: با توجه به نقش مهم تکبیر شب ۲۲ بهمن در خنثی سازی نقشه‌های دشمنان باید اقداماتی صورت گیرد تا صدای تکبیر از همه مساجد شنیده شود و همچنین اهالی مجتمع‌های مسکونی به طور خودجوش در این ایام فعال شوند و برنامه های جشن و نور افشانی برگزار کنند.

 

حجت‌الاسلام فاضلیان به ماه مبارک رجب و اعیاد این ماه اشاره کرد و گفت: برنامه‌های ۲۲ بهمن باید شادی آفرین باشند و دستگاهها و ارگان های مختلف باید از موازی کاری دوری کنند و برنامه های خلاقانه و نو برگزار کنند.

 

وی  در ادامه این جلسه به حجت الاسلام علی عزیزی، مدیر جدید ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان همدان تبریک عرض کرد و آرزوی موفقیت برای ایشان داشت و همچنین از زحمات مدیر پیشین مجموعه حمیدرضا ناهیدی فرد قدردانی کرد.

 

 

 

.

 

 

کد خبر 1249371

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha