دیدار و تجلیل از پدران شهدا توسط کانون نبی اکرم (ص)ملایر

بابایی توسکی گفت: همزمان با سالروز میلاد حضرت علی(ع) و گرامیداشت مقام والای پدر از پدران تعدادی از شهدا توسط کانون نبی اکرم تجلیل می شود.

«میترا بابایی توسکی»  در  گفت‌وگو با خبرنگار شبستان از شهرستان ملایر گفت: کانون نبی اکرم مسجد نبی اکرم بلوار 15 خرداد ملایز از دهه 70 تاسیس شده و یکی از کانون های پر کار و فعال در حوزه های مختلف در  شهرستان ملایر است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری نبی اکرم (ص) ملایر با بیان اینکه این کانون بیش از 200 عضو  خانم و چند عضو آقا دارد افزود: این کانون در حوزه های مختلف فعال است.

 

وی با اشاره  به فعالیتهای کانون بانوان نبی اکرم (ص) ملایر در اجرای برنامه های فرهنگی و قرآنی تصریح کرد: کانون  این کانون یکی از سه کانون معین شهرستان ملایراست.

 

 وی به  برنامه های چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه فجر و تقارن آن با میلاد حضرت علی (ع) اشاره کرد و گفت: برگزاری کرسی تلاوت قرآن برای جوانان و نوجوانان  از جمله برنامه های این ایام در کانون است.

 

 وی به برگزاری مسابقات نقاشی بین رده سنی ۵تا ۱۲ سال با موضوع پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: به برگزیدگان ابن مسابقات جوایزی اهدا خواهد شد.

 

 وی دیدار و تجلیل از پدران شهدا در روز پدر را از جمله برنامه های کانون در این ایام دانست و تصریح کرد: برگزاری دعای ندبه ، برگزاری  طرح آشنایی با  نهج البلاغه وزندگی حضرت علی(ع) از دیگر برنامه های این  کانون در این ایام خواهد بود

 

بابایی توسکی  به برگزاری جلسه سخنرانی در رابطه با پیروزی انقلاب اسلامی ایران و زنده نگه داشتن یاد امام(ره)در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی در این کانون اشاره کرد و افزود: برگزاری جشن پرشکوه انقلاب اسلامی ایران و همخوانی یکصدا سرود ای ایران توسط اعضای کانون از دیگر برنامه های پیش بینی شده در این ایام است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری نبی اکرم (ص) ملایر یادآور شد: همچنین پویش های ختم صلوات، ختم  قرآن و.. نیز هدیه به حضرت علی(ع) در این ایام در بین اعضای کانون انجام می شود.

کد خبر 1249716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha