پویش مسجد محور «اول همسایه» در بجنورد کلید خورد

پویش مسجد محور «اول همسایه» با حضور نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در مسجد صاحب الزمان (عج) کوی امام هادی بجنورد و به همت کانون فرهنگی و هنری امام هادی (ع) کلید خورد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی؛ این پویش با تأسی از حدیث  «الجار ثم الدار» حضرت زهرا(س) و مشارکت نهادهای مختلف مرتبط با عرصه‌های خدمات اجتماعی و همچنین به همت ارکان مساجد، با هدف ارائه خدمات متنوع اجتماعی از قبیل پزشکی، دندانپزشکی، عمرانی، فرهنگی به همسایگان ۱۶ مسجد حاشیه شهر بجنورد از روز چهارشنبه 12 بهمن با حضور نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی آغاز شد و تا اتمام خدمات رسانی به همسایگان ۱۶ مسجد محلات هدف ادامه خواهد داشت.

 

ابوالفضل سلطانی - مدیر کانون فرهنگی و هنری امام هادی علیه السلام بجنورد- در این خصوص گفت: طی این پویش مردم حاضر در مسجد از خدمات مشاوره پزشکی و مامایی، دندان پزشکی،  حقوقی و نیز مشاوره تحصیلی برای دانش آموزان به طور مجزا برخوردار شدند و به مشکلات مردم رسیدگی شد.



وی همچنین از اجرای برنامه ویژه کودکان و نوجوانان و جشن مسجدی توسط اساتید و مربیان کودک و نوجوان  نیز در این راستا خبر داد و گفت: آموزش آموزه های دینی به زبان بازی و مسابقه نیز انجام گرفت.



وی اضافه کرد: این پویش با اقامه نماز جماعت و پس از آن برگزاری مراسم «۱۰ شب ۱۰ مسجد» و تقدیر از سه نوجوان قرآنی پایان یافت.



مدیر کانون فرهنگی و هنری امام هادی علیه السلام بجنورد در پایان از برگزاری مسابقه جام فوتسال نوجوانان به مناسبت دهه فجر با رقابت ۹ تیم ۶ نفره به همت این کانون خبر داد و گفت: این مسابقات امروز، ۱۳ بهمن در سالن ورزشی منطقه جوادیه آغاز می شود.

کد خبر 1250373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha