فرهنگیان و دانش آموزان برای رویداد سراسری نوآوین وارد میدان شوند

حجت الاسلام حسنی از اجرای طرح رویداد سراسری نوآوین در آستانه اشرفیه خبر داد و گفت: فرهنگیان با شناسایی دانش آموزان نخبه و استعدادهای درخشان می توانند در جهاد تبیین وارد میدان عمل شوند.

حجت الاسلام شعبان حسنی -رییس اداره تبلیغات اسلامی آستانه اشرفیه -در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رویداد سراسری نوآوین با هدف تربیت نخبگان نوجوان در راستای کنشگری رسانه ای و پیشبرد جهاد تبیین و تبلیغ خبر داد و افزود: جامعه هدف این تشکل نو دانش آموزان  متوسطه دوم دبیرستان های مدارس شهرستان هستند.

 

وی ضمن در خواست همکاری اداره آموزش و پرورش و فرهنگیان این اداره با این طرح، بیان کرد: فرهنگیان با شناسایی استعدادهای درخشان می توانند در جهاد تبیین وارد میدان عمل شوند و  دانش آموزان را به منظور شرکت در کارگاه های مهارتی و اندیشه ای، و گذراندن دوره های آموزشی معرفی می کنند.

 

حسنی تصریح کرد: با توجه به اهمیت آموزش و توانمندسازی نوجوانان مقطع دوم دبیرستان که از جمله اهداف اصلی بنیاد ملی نوجوانان است، رویداد توانمندسازی و استعدادیابی نوآوین برنامه ریزی شده است.

 

وی اذعان کرد: این رویدادها با تأکید بر دو مؤلفه اصلی برنامه ریزی شده اند که مؤلفه اول، تأکید بر آموزش‌های عمومی نوجوانان در زمینه گفتمان و اندیشه، هنر و رسانه و تبیین و روایتگری دارد و بابهره مندی از مدرسین و کارشناسان موفق و کارآمد، امر تربیت کنشگران نوجوان در حوزه های اجتماعی و فرهنگی حاصل خواهد شد.

 

حسنی گفت: مؤلفه دوم برگزاری، بازدیدهای راویان پیشرفتی نوجوان با تأکید بر اقتدار و دستاوردهای ایران اسلامی است که نوجوان نوآوینی علاوه بر بازدید از مراکز پیشرفت کشور اسلامی، به کنشگری در این زمینه خواهد پرداخت.

کد خبر 1250394

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha