باور عمیق نسبت به جهاد تبیین، لازمه حراست از آرمان های انقلاب اسلامی است

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: از جمله مهم ترین الزامات حراست از آرمان های انقلاب اسلامی، باور عمیق داشتن نسبت به ضرورت جهاد تبیین در جامعه است.

آیت الله محسن فقیهی -عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم-در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قم ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر گفت: چهل و چهار سالگی پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را در حالی شاهد هستیم که دشمنان در سال های اخیر به خصوص در عرصه جنگ نرم رسانه ای و تهاجم فرهنگی و اقتصادی از هیچ تلاشی برای ضربه زدن به این انقلاب و نظام اسلامی فروگذار نکرده اند.

 

وی افزود: با این حال و به لطف الهی و البته در سایه حضور آگاهانه و ولایتمدارانه مردم در صحنه، دشمنان نتوانستند به اهداف شوم خود برسند و اینک نظام اسلامی بالنده تر و قوی تر از هر زمانی به راه خود در مسیر رشد و پیشرفت و تعالی ادامه می دهد.

 

استاد درس خارج فقه و اصول حوزه علمیه قم همچنین گفت: از سویی در طول یک سال اخیر مقام معظم رهبری در چندین سخنرانی بر لزوم اهتمام همه جانبه در راستای جهاد تبیین تأکید نموده و آن را فریضه ای فوری و قطعی توصیف کردند و این مساله نشان می دهد که لازمه حراست از آرمان های والای انقلاب اسلامی، باور عمیق داشتن به اهمیت مساله جهاد تبیین است.

 

وی خاطرنشان کرد: همچون گذشته در این خصوص نیز حوزه و روحانیت انقلابی و دغدغه مند باید پیشگام باشد و به لطف خدای متعال حوزویان ما این گونه هستند.

 

استاد درس خارج فقه و اصول حوزه علمیه قم تصریح کرد:حوزویان با اعتقاد و باور در صحنه جهاد تبیین حضور فعالانه ای دارند و باید این حرکت مقدس در مسیر دفاع از ارزش های اسلامی و انقلابی ملت بزرگ ایران تداوم پیدا کند.

کد خبر 1251005

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha