انقلاب اسلامی حاصل مجاهدت خون شهیدان، رهبری حضرت امام(ره) و ملت ایران است

صفوی با بیان اینکه انقلاب اسلامی حاصل مجاهدت خون شهیدان و رهبری حضرت امام(ره) و ملت ایران است گفت: قطعا یکی از بزرگترین نعمت هایی که خداوند به ملت ایران هدیه کرد همین نعمت انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، سیدنادر صفوی – فرماندار رضوانشهر – صبح امروز(چهارشنبه، 19بهمن) در مراسم جشن انقلاب که در مدرسه 12 بهمن روستای اردجان بخش پره سر برگزار شد با گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران اظهار کرد: انقلاب اسلامی حاصل مجاهدت خون شهیدان و رهبری حضرت امام(ره) و ملت ایران است.

 

وی افزود: قطعا یکی از بزرگترین نعمت هایی که خداوند به ملت ایران هدیه کرد همین نعمت انقلاب اسلامی است.

 

فرماندار رضوانشهر با بیان اینکه امروز دشمن خانواده ها و دانش آموزان ما را مورد هدف قرار داده است، گفت: جمهوری اسلامی ایران روز به روز پله های ترقی را در حوزه های مختلف علمی، پژوهشی، نظامی و... طی می کند، لذا همه باید در انتقال ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اهتمام جدی داشته باشیم.

 

صفوی تصریح کرد: انقلاب اسلامی به ما آموخت که بگوییم «ما می توانیم» و امروز همه دستاوردهای کشور با همت جوانان ما به دست آمده و دشمنان در تلاشند تا مانع رسیدن نوجوانان و جوانان ما به قله های موفقیت شوند که دانش آموزان باید با آگاهی و امید در مسیر موفقیت ها گام بردارند.

 

وی خاطرنشان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی یک نقطه عطف تاریخی مهم در کشورمان است که در طول تاریخ سابقه نداشته و امروز به مناسبت گرامیداشت این اتفاق مبارک در این مراسم حضور یافته ایم.

کد خبر 1251480

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha