سربلندی نظام اسلامی در سایه هدایت‌های عالمانه مقام معظم رهبری است

نوروزی گفت: سربلندی نظام اسلامی در سایه هدایت‌های عالمانه و هوشمندانه مقام معظم رهبری است شخصیتی که با عطوفت بی نظیرش اقدام به عفو زندانیان حوادث اخیر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذزبایجان غربی،  علیرضا نوروزی،  مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان غربی،  در مراسم اختتامیه پانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر تجسم هنر استان ویژه‌  استان‌ها که بصورت غیر رقابتی، امروز عصر،(۱۹ بهمن ماه) سالجاری برگزار شد، اظهار کرد:  باید جوانان و نوجوانان در جریان پیشرفت‌های کشور قرار گیرند، و باید نسل جدید جامعه را با تحولات انقلاب به‌خوبی آشنا کرد.

وی افزود: بعد 44 سال انقلاب اسلامی یک درختی است که نه سال ها بلکه روزها و ساعت ها سربلندتر و شکوفاتر می شود.

نوروزی با بیان تنومندی انقلاب را در قدرت های نظامی،  سیاسی،  کشاورزی و دیگر علم ها قابل دیدن است،  گفت:  سربلندی نظام اسلامی در سایه هدایت‌های عالمانه و هوشمندانه مقام معظم رهبری است شخصیتی که با عطوفت بی نظیرش اقدام به عفو زندانیان حوادث اخیر کرد.

حمید بهجت،  مدیر هنری این جشنواره در ادامه با اشاره به موضوعات پانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر تجسم هنر گفت: تصویرسازی، طراحی گرافیک، نقاشی، خوشنویسی، مجسمه سازی، تذهیب، عکاسی، نقاشی خط و طراحی  از رشته های مطرح شده در این جشنواره بود.

بهجت ادامه داد: 50 اثر با حضور 12 هنرمند از استان آذربایجان غربی به پانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر تجسم هنر ارسال شد.

مدیر هنری این جشنواره افزود: از این 12 هنرمند 7 نفر از شهرستان ارومیه، یک نفر ماکو، یک نفر نقده، یک نفر بوکان، یک نفر تکاب و یک نفر از میاندوآب است.

گفتنی است؛  برگزاری 4 نشست تخصصی هنر از جمله نشست اول با موضوع فرآیند خلق اثر هنری در دانشکده معماری، شهرسازی و هنر دانشگاه ارومیه، نشست دوم با موضوع تاثیر هنر از دیدگاه روانشناسی در نگارخانه حوزه هنری، نشست سوم با موضوع تحلیل ماهیت و چیستی هنر و نشست چهارم با موضوع تاثیر عکاسی و تحلیل عکس در شهرنگاری در بنیاد ایرانشناسی استان از جمله بخش های ویژه این جشنواره بود.

علی رحیم زاده، سمیرا اشعری، فاطمه صبری، بهزاد نعلبند رضائیه، مریم اسماعیل زاد، سمیه سلیمانی، رومینا نقی لو، حمید بهجت، شهره تقی زاده، سعید خوش منش، رامین بهجت، عسگر ایل دوستی و کاوه شیخی از هنرمندان شرکت کننده در این جشنواره هستند.

تجلیل از هنرمندان مدعو نمایشگاه، تقدیر از 3 هنرمند فعال 1401، تجلیل از پیشکسوت هنر، دستگاه های مشارکت کننده و تجلیل از فاطمه صمدزاده، خبرنگار خبرگزاری شبستان به عنوان خبرنگار فعال در این جشنواره از جمله برنامه های اختتامیه بود.

کد خبر 1251700

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha