اولین تله تئاتر خراسان جنوبی تولید می شود

اولین تله تئاتر شبکه خاوران «بیقرار»؛ داستان آشفتگی های ذهنی سلیمان است که در فراق همرزمان و برادر شهیدش، سال های پس از جنگ را در زیر زمینی در یکی از محله های قدیمی شهر بیرجند سپری می‌کند، تولید می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای خراسان جنوبی، «بیقرار» اولین تله تئاتر ۴۵ دقیقه ای شبکه خاوران است که کار تولید آن از یک هفته قبل در استان آغاز شده است. بیقرار داستان آشفتگی های ذهنی سلیمان است که در فراق همرزمان و برادر شهیدش، سال های پس از جنگ را در زیر زمینی در یکی از محله های قدیمی شهر بیرجند سپری می‌کند.

 

او که بازمانده و جانباز جنگ است در این سال ها در راستای فعالیت های رسانه ای اش در دوران جنگ، مشغول نگهداری و ثبت و ضبط مدارک و آثار به جای مانده از دوران دفاع مقدس خصوصاً موارد مربوط به حوزه فیلم و رسانه است.

 

در این میان وابستگی شدید او به آن روزها، خاطره بازی، شوق برگشت و نوستالژی افراطی که با تمام وجود درگیر آن است، باعث تشدید آسیب های وارد آمده از جنگ و جراحت های دوره جانبازی اش می‌شود. در اوج آشفتگی و لجاجت با سرنوشت، سلیمان تصمیمی عجیب می‌گیرد که به سرانجامی تکرار گونه می انجامد.

 

تهیه کننده این نمایش تلویزیونی داوود شیخ و نویسنده و کارگردان آن حسین یوسفی است.

 

مجری طرح سبحان کریم و نظارت کیفی برعهده علی وفادار است. علاوه بر حسین یوسفی، محسن حسین زاده، سید حجت حمیدزاده هم بازیگران این تله تئاتر هستند.

 

علی شریفی نورپرداز و تصویربردار، امیر زارعی و محمد ارزانین صدابردار، طاهره محمد زاده طراح گریم، حسین یوسفی طراح صحنه و لباس، سیده فاطمه حسینی و کوثر چهکندی نژاد منشیان صحنه، امیر حسین شیخ تدوین و صداگذاری، سبحان کریم مدیر صحنه، هومن غلامی و مجتبی ارشادی پور دستیاران صدا و تصویر این نمایش تلویزیونی هستند. هماهنگی های سیما هم بر عهده جواد تقوی و مریم دیمه ور است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1254833

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha