برگزاری نشست هم اندیشی مسئولین مواکب شهرستان ری ویژه ایام نیمه شعبان

نشست هم اندیشی و هم افزایی مسئولین مواکب شهرستان ری ویژه ایام نیمه شعبان در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، نشست هم اندیشی و هم افزایی مسئولین مواکب شهرستان ری ویژه ایام نیمه شعبان در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار شد.  

در این نشست که با حضور حجت الاسلام و المسلمین عرفاتی معاون امور علمی و فرهنگی آستان مقدس و دکتر سید محمد ناظم رضوی شهردار منطقه ۲۰ و مسئولین مواکب شهرستان همراه بود، حجت الاسلام و المسلمین عرفاتی ضمن اعلام برنامه های این بارگاه ملکوتی در ایام ولادت حضرت ولی عصر(عج) بر همکاری و همراهی تمامی نهادهای فرهنگی و مذهبی در راستای برپایی هرچه باشکوه تر مراسم نیمه شعبان در سطح شهرستان ری تأکید کرد.

 

در ادامه شهردار شهرستان ری با بیان اقدامات و برنامه های ویژه فرهنگی این مجموعه در ایام نیمه شعبان و اعلام جانمایی مواکب در این ایام، در راستای همکاری های همه جانبه با آستان مقدس در خصوص اجرایی سازی طرح ها و برنامه های فرهنگی اعلام آمادگی کرد.

 

همچنین در این نشست موکب داران به تشریح برنامه ها و خدمات فرهنگی، مذهبی و نذوراتی مواکب در سطح شهرستان پرداخته و حاضرین پیرامون راهکارها و هماهنگی های بیشتر نهادها و دستگاه های فرهنگی و مواکب شهرستان ری به منظور اجرای طرح های فرهنگی فاخر و درخور شأن قبله تهران، به بحث و تبادل نظر پرداختند.

کد خبر 1255174

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha