جریان سازی مناسبِ روز بزرگداشت شهدا بسیاری از برنامه های دشمن را به حاشیه می برد

جلالی با اشاره به اینکه رویکرد دشمن بعد از ۲۲ بهمن تغییر کرده است؛ گفت: جریان سازی مناسب در روز بزرگداشت شهدا بسیاری از برنامه های دشمن را به حاشیه می برد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ رحمان جلالی، یکشنبه (۱۴ اسفند) در نشست شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با اشاره به اینکه رویکرد و حتی شعارهای دشمن بعد از راهپیمایی ۲۲ بهمن تغییر کرده است؛ مسمومیت های سریالی دانش آموزان را یکی از مصادیق این موضوع عنوان کرد.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان تأکید کرد: به همین دلیل، امسال روز بزرگداشت شهدا باید تقویت و ویژه تر باشد زیرا دشمن در تلاش برای به فراموشی سپردن مناسبت های ارزشمند ما است.

 

وی بهره گیری از فضای تعلیم و تربیت در بزرگداشت روز شهدا را هم مورد تأکید قرار داد و گفت: با جریان سازی مناسب در روز بزرگداشت شهدا خیلی از اتفاقاتی که دشمن رقم می زند به حاشیه می رود لذا یک بسته پیشنهادی برای روز شهدا تهیه شود و رسانه ها نیز پای کار باشند.

 

جلالی مناسبت های پیش رو از جمله نیمه شعبان را نیز مورد تأکید قرار داد و اظهار کرد: باید از فناوری و قدرت نرم و این همه مناسبت مبارک استفاده کنیم.

 

وی در بخش دیگری از سخنان توجه به کارهای ضروری و اولویت دار در حوزه ایثار و شهادت، راه اندازی کمیته نشر با هماهنگی بنیاد شهید و حفظ آثار و... را مهم خواند و بیان کرد: یکی از جلسات شورای اداری استان در محل گلزار شهدا برگزار شود.

 

 

کد خبر 1255983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha