درخشش فنی و حرفه ای سیستان و بلوچستان با دو مدال طلا در المپیاد مهارت

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای سیستان و بلوچستان گفت: فنی و حرفه ای سیستان و بلوچستان با دو مدال طلا در المپیاد مهارت درخشید.

جلیل شهریاری، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان بیان داشت: المپیاد مهارت، هرساله برای دانش آموزان و دانشجویان و در چند مرحله شهرستانی، استانی، کشوری و بین المللی برگزار می شود.

 

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان با بیان اینکه این مسابقات از بین کارآموزان نخبه آموزش دیده فنی و حرفه ای انتخاب و در مسابقات شرکت می کنند، ادامه داد: امسال مسابقات بین ۳۱ استان برگزار شد که دو مدال طلا و یک مدال برنز و سه دیپلم افتخار به استان سیستان و بلوچستان تعلق گرفت.

 

وی افزود: امیر رضا غلامی، مهارت آموخته  ۱۳ ساله سیستان و بلوچستانی مقام طلا مسابقات ملی مهارت در حرفه "برنامه نویسی موبایل" را کسب کرد.

 

شهریاری اظهار داشت: این نوجوان افتخارآفرین، کارآموز آموزش دیده در محیط کار واقعی آموزشگاه بهبود رایان زیر مجموعه اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان می باشد.

 

وی با اشاره به اینکه امسال در چند حرفه مسابقات مهارت برگزار شد، بیان داشت: یک مدال طلا نیز در رشته صافکاری خودرو توسط زبیر براهویی، کارآموز محیط کارواقعی مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهید سلیمانی کسب شد.

 

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان از کسب مدال برنز توسط محمد میری، از آموزشگاه آزاد علوم و فنون شهرستان زاهدان در رشته جواهر سازی خبر داد و گفت: دیپلم افتخار به علیرضا مهاجری، در رشته آرایشگری مردانه از آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای قیچی طلا شهرستان زاهدان اهدا شد.

 

وی افزود: همچنین دیپلم افتخار به الهه یعقوبی در رشته فناوری مد از مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران زاهدان و احمد بدیع محرز در رشته فناوری خودرو از مرکز آموزش فنی و حرفه ای شماره یک زاهدان تعلق گرفت.

کد خبر 1256605

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha