ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد جنوب کرمان در تدارک ویژه برنامه های ۱۸ اسفند

مجید خوبی زاده با اشاره به ویژه برنامه های ویژه سالروز تاسیس کانون های مساجد، گفت: یکی از این برنامه ها سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه در شهرستان های کهنوج و عنبرآباد با محوریت ارائه گزارش عملکرد ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان است.

مجید خوبی زاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، با اشاره به ویژه برنامه های ویژه سالروز تاسیس کانون های مساجد، گفت: یکی از این برنامه ها سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه در شهرستان های کهنوج و عنبرآباد با محوریت ارائه گزارش عملکرد ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان در یک سال گذشته است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان افزود: همچنین با ائمه جمعه شهرستان های جنوبی کرمان هماهنگ شده تا در خطبه های نماز جمعه با رویکرد  هویت بخشی به کانون های فرهنگی هنری مساجد ایراد سخن کنند.

وی بیان کرد: در هر هفت شهرستان نشست مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد با فرماندار و امام جمعه برگزار می‌شود.

خوبی زاده اظهار کرد: یکی دیگر از برنامه های ویژه ۱۸ اسفندماه تقدیر از فعالین و رابطین کانون های مساجد در نماز جمعه است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان عنوان کرد: علاوه بر این نیز کانون های فرهنگی هنری که به تازگی مجوز فعالیت دریافت کرده اند، در این ایام افتتاح می شوند.

وی خاطرنشان کرد: براساس انعقاد تفاهم نامه همکاری با اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان، همزمان با سالروز تاسیس کانون های مساجد طرح درختکاری در جوار مساجد شهر و روستا اجرا می شود.

کد خبر 1256656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha