آئین استقبال از ماه مبارک رمضان برگزار شد / قرآن کریم و رحل محافل قرآنی تامین می شود

آئین استقبال از ماه مبارک رمضان شامگاه روز گذشته (۲۴ اسفندماه) با حضور اقشار مختلف مردم و سخنرانی آیت الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در مهدیه اردبیل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، آئین استقبال از ماه مبارک رمضان شامگاه روز گذشته (24 اسفندماه) با حضور اقشار مختلف مردم و سخنرانی آیت الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در مهدیه اردبیل برگزار شد.

 

در ادامه این مراسم، محمود صفری به اشاره به اینکه مجموعه خدوم شهرداری اردبیل برای اجرای برنامه های بهار قرآن آماده کرده است، گفت: در کنار فعالیت های مختلف شهری، شهرداری اردبیل توان خود را برای برگزاری برنامه های مختلف در بهار قرآن آماده می کند و در سطح شهر نیز المان ویژه ماه مبارک رمضان نصب خواهد شد.

 

شهردار اردبیل گفت: توزیع بیش از 500 بسته معیشتی در محله های کم برخوردار از جمله برنامه های شهرداری اردبیل در ماه مبارک رمضان است.

 

وی با اشاره به اینکه نمایشگاه قرآن های خطی در موزه عمارت شهرداری برپا می شود، افزود: تامین قرآن کریم و رحل محافل قرآنی مساجد نیز از دیگر برنامه های حمایتی از این محافل است.

 

صفری خاطر نشان کرد: در یک طرح ابتکاری پویش نذر نان نیز در سطح شهر اجرایی خواهد شد و از همه خیرین دعوت می شود تا در این پویش مشارکت داشته باشند تا از اقشار نیازمند در این روزهای عزیز حمایت شود.

 

شهردار اردبیل افزود: مشارکت در مسابقه های نهج البلاغه با همکاری صدا و سیمای مرکز اردبیل، همکاری در برگزاری مراسم های شب های قدر در مصلی اردبیل و تخفیف در مطالبات شهرداری اردبیل به مناسبت ماه مبارک رمضان از دیگر برنامه های شهرداری به همین مناسبت است.

کد خبر 1257943

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha