مالزی میزبان نمایشگاه گردشگری اسلامی در ماه سپتامبر خواهد بود

انجمن آژانس گردشگری مالزی نمایشگاه گردشگری اسلامی آسیا ، کنفرانس و نمایشگاه حج را از ۱۳ تا ۱۵ سپتامبر سال جاری میلادی در «سلانگور» برگزار می کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «zawya»، انجمن آژانس گردشگری مالزی نمایشگاه گردشگری اسلامی آسیا 2023 (Aitex 2023) ، کنفرانس و نمایشگاه حج را از 13 تا 15 سپتامبر سال جاری میلادی در هتل «سان وی» واقع در «سلانگور»  برگزار می کند.

 

نمایشگاه گردشگری اسلامی با همکاری استراتژیک انجمن بین المللی توسعه گردشگری مالزی و سازمان جهانی گردشگری اسلامی برگزار می شود.

 

این نمایشگاه یک رویداد گردشگری بین المللی است که فعالان صنعت گردشگری از سراسر آسیا در آن حضور خواهند داشت.

 

این نمایشگاه شامل سه برنامه اصلی در خصوص گردشگری اسلامی و همچنین سفر حج است و بستر مهمی برای آژانس‌های گردشگری، دانشجویان و اساتید دانشگاه برای کسب دانش و تجربه از پنل‌های حرفه‌ای فراهم می کند.

 

هیئت نمایندگی این نمایشگاه متشکل از آژانس های مسافرتی از سراسر آسیا مانند مالزی، اندونزی، سنگاپور، برونئی، هند، بنگلادش، پاکستان، تایلند، کامبوج، سریلانکا، مالدیو و غیره است.

 

این نمایشگاه در فضایی به مساحت حدود هفت هزار متر مربع با بیش از 150 غرفه برگزار می شود و غرفه دارانی از خاورمیانه، آسیا و سایر نقاط جهان در آن حضور خواهند داشت.

 

نمایشگاه گردشگری اسلامی یک بستر گفتگوی ویژه برای غرفه داران و خریداران تجاری فراهم کرده است تا شبکه های تجاری مربوط به خود را ایجاد کنند.

 

همچنین در این نمایشگاه جوایزی به بازیگران موفق و فعال صنعت گردشگری اسلامی اهدا خواهد شد. انتظار می رود که بیش از یک هزار نفر در این نمایشگاه حضور داشته باشند.

کد خبر 1258572

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha