نهایت بهره را از فرصت ماه رمضان برای دعا کردن ببریم

مسئول کانون فرهنگی و هنری مسجد حضرت امام جعفر صادق علیه السلام زاهدان با بیان اینکه دعا، مغز عبادت است، گفت: نهایت بهره را از فرصت ماه رمضان برای دعا کردن ببریم.

محمد رضا جوینده مسئول کانون فرهنگی و هنری مسجد حضرت امام جعفر صادق علیه السلام زاهدان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان بیان داشت: رمضان ماه برکت و رحمت الهی است؛ همه شب ها و روزهای آن را  قدر بدانیم.

 

مسئول کانون فرهنگی و هنری مسجد حضرت امام جعفر صادق علیه السلام زاهدان یادآور شد:باید از فرصت ماه مبارکرمضان حداکثر استفاده را ببریم؛ نکند از این فرصت ارزشمند و سرمایه گرانقدر با غفلت از دست ما برود و ماه مبارک رمضان تمام شود و  حال و هوای ما همان باشد که اول ماه بوده ایم.

 

جوینده با تاکید بر اینکه در کسب نورانیت و معنویت در ماه مبارک رمضان تلاش کنیم، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری نقل می کنند که در ماه مبارک رمضان امام خمینی رحمت الله علیه برنامه های معنوی خاصی داشتند به طوری که در پایان ماه مبارک رمضان خدمت امام می رسیدیم کاملا تفاوت در روحیات و رفتار امام مشهود بود.

 

وی ماه مبارک رمضان را فرصت بندگی و ارتباط با خدا دانست و افزود: با خواندن یک آیه کوتاه و بلند به اندازه خواندن یک دوره قرآن ثواب را از  دست خداوند بگیریم البته توجه به مفاهیم و عمل به آیات قرآن کریم مد نظر ما باشد.

 

مسئول کانون فرهنگی و هنری مسجد حضرت امام جعفر صادق علیه السلام زاهدان با بیان اینکه دعا،  مغز عبادت است، ادامه داد: کسانی که از دعا و عبادت اجتناب می کنند با ذلت و خاری وارد جهنم می شوند؛ از فرصت ماه مبارک رمضان برای دعا کردن استفاده کنیم.

 

جوینده با تاکید بر اینکه دعاهای ما عمومیت و مشمول همگان باشد، گفت:  برای سلامتی مقام معظم رهبری،  پدر و مادر، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و جوانان دعا کنیم.

 

 

 


 

کد خبر 1258984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha