دومین مسابقه حفظ قرآن کریم ویژه دختران در مسجد ثارالله زنجان برگزار می شود

دومین دوره مسابقات حفظ قرآن کریم با عنوان«مسجد قرآنی، بهشته» به مناسبت فرارسیدن ماه مهمانی خدا و با هدف ایجاد پایگاه قرآنی در مسجد، برای دختران در سه رده سنی، در مسجد ثارالله زنجان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، به مناسبت ماه مبارک رمضان و در راستای ایجاد پایگاه قرآنی در مسجد ثارالله زنجان، دومین دوره مسابقه حفظ قرآن کریم ویژه دختران برگزار می شود.

 

این دوره از مسابقات در سه مقطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم و در رشته حفظ قرآن کریم برگزار می شود و دختران دوره تحصیلی ششم، هفتم، هشتم و نهم با حفظ سوره های نبأ، نازعات و عبس در این دوره از مسابقات شرکت خواهند کرد .

 

به همین منظور دختران  کلاس پنجم با حفظ سوره نبأ و سوره نازعات،  کلاس های سوم و چهارم ابتدایی حفظ سوره نبأ و سوره قدر و کلاس های اول و دوم ابتدایی حفظ ۱۰ سوره آخر جزء سی ام در این دوره از مسابقات با یکدیگر رقابت خواهند کرد .

 

این مسابقات با هدف ایجاد پایگاه قرآنی در مسجد اجرا می شود و مهلت شرکت در این مسابقه قرآنی 25 فروردین ماه مصادف با 23 ماه مبارک رمضان اعلام شده است. علاقمندان برای شرکت در مسابقه نام ، نام و خانوادگی و سن خود را به آیدی @Khadem1825 ارسال کنند.

 

از نفرات برتر در مسابقات حفظ  روز جمعه بعد از نماز ظهر و عصر راس ساعت 14 در مسجد ثارالله زنجان واقع در شهرک شهدا تقدیر می شود.

کد خبر 1260598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha